Urettferdig

somarfugl

Andre møte med forumet
Når eg har pengar, bruker han opp alle pengane mine, og han lovte at eg skulle få igjen. No som han har penger, vil han ikkje gi meg EI einaste krone. For det var eg som hadde sløst vekk mine penger, og må ikkje tru at eg skal få penger av han. [:(][:'(] Kva synes dere jenter ??

[:@] åååå det er såå utrolig dårlig gjort [:@]
du har jo rett til å få tilbake pengene dine, si at du skal ha dem tilbake, mas på han da får du dem nok til bake etter hvert [8|] men nå vet du at du ikke kan låne penger til han da.

Du må ihvertall ikke låne han noe når du får penger igjen. Stå på ditt!!!

Eva

ORIGINAL: **martine**

var ikkje heilt med på situasjonen eg[8|] kven bruker opp pengene dine? [8|]

signerer

Hehe, vi har så mange felles utgifter at vi kan ikke sitte og regne på mine og han sine penger,her har vi felles økonomi.
Regninger og lån først også kommer kos og luksus til sist. Og da er det som regel felles kos og luksus.

Nå er det han som står for 2/3 av inntekta våres da.

ORIGINAL: Storm

ORIGINAL: **martine**

var ikkje heilt med på situasjonen eg[8|] kven bruker opp pengene dine? [8|]

signerer

Uff ja... det skal ikke være enkelt.... men det ringer vel en bjelle her jenter...?? [8D]

Ja ja, hmmm ......[&:][&:]
Hvorvor i syke sa.... gir du han penger da.. hallo??!!!??[&:]

ORIGINAL: nettemor

Ja ja, hmmm ......[&:][&:]
Hvorvor i syke sa.... gir du han penger da.. hallo??!!!??[&:]

signerer denne jeg! og Nica..hehe.. tenker vi det samme??

HMMM....[&:]

Ligner skremmende på andre tråder vi har hatt her inne ja.... Hvem gidder å ta opp sånne teite saker med folk på et forum for prøvere, gravide og foreldre...?
Og ja... hva er vitsen med å gi penger til en sånn dust da? Og svarer hun på det.... nei!

Det høres ut som det er en vane at han bruker opp dine penger, så hvorfor i allverden gir du han penger da????

tror seriøst jeg hadde klikket!!!! bor dere sammen?? uansett så mas til du får jen pengene...å ALDRI lån ham igjen..!! for en dust!

Back
Topp