Urettferdig behandlet!!

V_86

Første møte med forumet
Jeg var og spiste påskemiddag hos svigermor og stefaren til samboeren min i påsken, og stefaren til min kjære har en sønn som har funnet seg en pedagog av ett slag til dame. Under middagen fikk jeg vite at hun damen ikke synes jeg skulle ha barn fordi jeg ikke kunne ta meg av det...Helvete så sur og lei meg jeg blir altså!!Vi har hus, 2 biler og veldig god økonomi. Jeg studerer barnevernspedagog, og han jobber i nordsjøen. Dette barnet kommer til å ha alt det trenger, og vil bli elsket over alt! I tillegg har hun bare hilst på meg 2 ganger under middager, og har da også påpekt at hun ikke liker dialekten min. Er det meg det er noe galt med siden jeg lar dette gå innpå meg, eller er det henne???

Ikke noe galt med deg i alle fall.... Men tror ,om det var meg ,at jeg hadde holdt meg lengst mulig unna den svigerssettingen...
Om det er som du sier ,så blir du og din sambo flotte foreldre![;)]

Noe så useriøst å komme med slike uttalelser! Hun hørtes virkelig ikke helt god ut - og det er henne det er noe galt med ikke deg! Jeg hadde blitt skikkelig lei meg og provosert av en slik oppførsel[:@]

For et fryktelig spesiellt menneske denne damen virker å være. Trøst deg med at de som føler at det er nødvendig å rakke ned på andre og å dra frem alt det negative de kan finne(på) som regel har mindreverdighetskomplekser selv. Folk som er fornøyde med den de er, ser ikke behovet i å bringe andre ned. Så la henne bare styre på..om hun skulle bli ubehagelig igjen kan du jo bare si rett ut at du ikke syntes noe om det hun har å si og at hun må gjerne mene det hun mener, men du er ikke interessert i å høre om det. Jo høffligere du er, jo mer blamerer du henne. Stå på..sånne mennesker er ikke noe å bruke energi på.

overse henne.

Men hvorfor mener hun du ikke bør bli mor??[8|]

HALLO?????
ka ho la tel grunn førr at dåkker ikke burde få barn???

...å kjenner ho dæ ikke så har ho væll ingen rett tel å uttale sæ

Det er henne det er noe galt med!!!!Unnskyld hvis jeg støter noen som har denne utdanninga, men mesteparten av de jeg kjenner som har denne utdanninga er så blærete og oppblåst at det er til å bli kvalm av, og man får slike kommentarer av dem.Men har mesteparten av de barn selv,neida, og de som har det er halvt om halvt hvor halve ødelegger ungene.Grrrr[:@]er sinna på slike viktigperer ja

herregud for en uttalelse..
drit i henne...
ikke la deg såre av noen som faktisk ikke har hatt tid til å bli kjent med deg en gang...
full av fordommer og arroganse tydligvis..

Kan bare være enig med Mariet over. Tror ikke den teite oppførselen skyldes at hun er pedagog, det må heller skyldes hva slags menneske hun er, uavhengig av yrke.

Men jeg er også nysgjerrig. Hvordan i all verden klarte hun å begrunne disse påstandene? Og hvordan reagerte de andre på å høre sånn? Det er jo ganske pinlig når folk slynger ut teite beskyldninger i noe som skal være et hyggelig familieselskap.

ORIGINAL: Elimor

Noe så useriøst å komme med slike uttalelser! Hun hørtes virkelig ikke helt god ut - og det er henne det er noe galt med ikke deg! Jeg hadde blitt skikkelig lei meg og provosert av en slik oppførsel[:@]

Back
Topp