Uren Huuuuud!



nøttelitenItreet skrev:
Jeg bruker Aco Spotless-serien. Den er på salg hos Apotek1 nå.
http://www.apotek1.no/produktserier/aco-spotless

Det produktet jeg bruker mest er fuktighetskremen. Hvis jeg ikke smører to ganger daglig tørker huden min ut, og da blir huden oljete og kvisete. Nå har jeg vært sløv en stund, så da har det poppet frem et par i panna.



Jaa, ACO-serien jeg bruker...kjøpte den siden den var på tilbud.. men har bare blitt verre :( kan hende som mange sier her at man blir litt verre i starten.. usjamei!!.. ikke mye moro.. kjøpte sminke for 1700kr idag for å prøve å dekke litt.. :/
 
Hmm... zink? Ikke hørt om :) tusen takk for tips! Da skal jeg lete etter en krem med zink imorgen!! Var hos legen istad, spurte om jeg kunne få resept på noe som hjalp mot uren hud men han ville ikke gi meg noe mens jeg var gravid..så..da får jeg bare se ut som et uvær :p Hørt at om det er en jente i magen kan man se det fordi babyen stjeler skjønnheten fra mor..så, kanskje jeg venter en jente da :p
 
Juice kan gi like mye uren hud som brus... Man kan reagere både på sukkeret og på selve appelsinen.
 
Oh... har akkurat drukket et glass juice og spist en appelsin... :p Æh!!! følte det begynte å svi i huden med en gang hehe.. hmm..må bli flinkere på å droppe juice..men,hva drikker dere om dagen egentlig? Vann er så kjedelig.. prøver litt melk til frokost..men vann til alle de andre måltidene klarer jeg ikke :/
 
Back
Topp