uren hud

Triiny

Elsker forumet
Jeg sliter så sinnsykt med uren hud i ansiktet. Kommer stadig en kvise her og der. Aldri uten[>:]

Noen som har noen gode ideer om hvordan jeg blir kvitt det? Føler jeg har prøvd så masse....

Jeg hadde sinsykt urenhud når jeg var gravid, var helt ekstremt av og til. Prøvde alt og ikke noe funket, gikk til hudspesialist til slutt og fant ut jeg hadde en hudsykdom som heter rosacea (eller noe i den dur) fikk en krem og den er super bra, brukte den noen uker, og etter det har jeg kansje en liten kvise i ny og ne men ikke mer enn det.
(men den må man ha resept på) Før det fikk jeg og en slave og noen tabletter av legen (men de funket ikke på meg men tror det funker på vanlig kviser, så kansje dere kan få noe hos legen?)

Her er det også kommet mye kviser i det siste. Irriterende!

Slet sinnsykt med uren hud da jeg ble gravid.. disse hormonene altså [:'(]

Her snakker vi pizzatryne, hehe, særlig rundt hakeområdet/hals.. sukk

garnier 3 in 1 - denne ble kåret som årets hudpleieprod. i 08 eller 09... Men ikke bruk den daglig om du har sensitiv hud - kan bli sterk - og bruk en god lett dagkrem etterpå med masse fuktighet (ikke fet!)

Denne hjalp meg enormt - brukte den både som ansiktsmaske og peelingkrem i dusjen [:D]

Koster en 50lapp i dagligvaren.

Dersom du har sensitiv hud hadde jeg gått på apoteket og rådført meg [;)]

ORIGINAL: MarcusMamma

Jeg hadde sinsykt urenhud når jeg var gravid, var helt ekstremt av og til. Prøvde alt og ikke noe funket, gikk til hudspesialist til slutt og fant ut jeg hadde en hudsykdom som heter rosacea (eller noe i den dur) fikk en krem og den er super bra, brukte den noen uker, og etter det har jeg kansje en liten kvise i ny og ne men ikke mer enn det.
(men den må man ha resept på) Før det fikk jeg og en slave og noen tabletter av legen (men de funket ikke på meg men tror det funker på vanlig kviser, så kansje dere kan få noe hos legen?)

Hva heter den kremen da? Koster det mye for en time hos hudspesialist?
Skal ikke forundre meg om jeg har en slik hudsykdom... Har slitt me uren hud så lenge jeg kan huske og bare blitt verre nå[:'(]

Samme her....våkner hver morning med en nytt tempel i trynet....er ikke vant med å ha kviser eller uren hud jeg....og det blir jo bare verre hvist jeg bruker sminke....syntes jeg har prøvd det meste jeg nå...så jeg satser på at det er hormonene som gjor det og at det snart tar en slutt

ORIGINAL: Triiny

ORIGINAL: MarcusMamma

Hva heter den kremen da? Koster det mye for en time hos hudspesialist?
Skal ikke forundre meg om jeg har en slik hudsykdom... Har slitt me uren hud så lenge jeg kan huske og bare blitt verre nå[:'(]

betalte ikke mye for timen, bare få en henvisning hos legen. skinoren heter den jeg bruker, og jeg så fæææl ut i lang tid og etter 1-2 uker med denne var jeg fin. bruker den litt etter behov nå-.

Jeg kan med hånden på hjertet anbefale Dermalogica sin serie som heter Clean Start, 4 dager og huden var bedre enn noensinne. 

Back
Topp