Uren hud

Popper kviser både den ene og den andre plassen, så frustrerende! Det værste er at jeg ikke klarer la de være og gjør vel vondt værre [emoji15]

Jeg har også fått mye mer uren hud over hele ansiktet, hjelper ikke med sminke heller da det gjør alt vondt verre.

Ja... i ansikt og på bryst! Utrolig frustrerende da jeg studerer dermatologi og har modeller! Føler meg litt dum når jeg går rundt med mye tilstopninger selv, men så kan jeg jo ikke behandle det på noen god måte når jeg er gravid heller!

Seier dei ikkje at ein kan vente jente da? Tar mors skjønnhet [emoji28] ikkje merka noko særlig av det enda. Kor langt er deke på vei?

Ja[emoji52] pleier alltid få en stor på haka når tante rød er på vei. Akkuratt nå har jeg 3 og endel små på brystet. Klarer heller ikke la de være ifred.[emoji85]

uff ja :( ikke noe særlig store kviser, men masse små.
Mye tilstoppede porer og veldig fet hud, i tillegg til at jeg flasser som fy... herlig kombo :eek:

Popper kviser både den ene og den andre plassen, så frustrerende! Det værste er at jeg ikke klarer la de være og gjør vel vondt værre
emoji15.png

Samme her :arghh: Klarte å pille på en kvise på nesen slik at det ble ett sår , så jeg sa bare til folk at jeg hadde slått nesen i skapdøra da jeg tok inn fra oppvaskmaskinen :yuck: Lært meg nå å ikke pille, men får stadig litt små eksem osv ....

Her og... Utrolig slitsomt... Har time til rens og pleie i dag, gleder meg som en unge. Samt en liten etterlengtet rygg- og nakke massasje:cool05

Her og! Men har begynt å slippe taket nå, heldigvis [emoji1316] svære vonde kviser i ansiktet samt hele ryggen! VONDT!! Men begynner som sakt å bli bedre nå [emoji5]

Samme her! Ansikt og ryggen[emoji85]

Samme her [emoji30][emoji30]
Ser ikke ut i ansiktet, og det er på ryggen også [emoji37]
Store og vonde kviser + små.. også må de jo spre seg ned under kjevene og på halsen [emoji15]
Føler meg så lite vel i utseendet for tiden at jeg skjemmes når jeg er hjemme tilogmed [emoji28]

Back
Topp