Uren hud!

Odelia

Flørter med forumet
Dette er mitt andre svangerskap, og jeg har fått skikkelig med kviser!! :( spesielt på haken og nede på kinnene. I mitt forrige svangerskap hadde jeg masse glød og plettfri hud, så håpte det skulle være tilfellet denne gangen òg.

Noen som har tips/råd?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har sagt det tusen ganger før på diverse tråder her: Matis purifying serum! <3

Ellers: rens morgen og kveld. Bruk krem med fuktighet, men uten fett. Solkrem tilpasset ansikt (uten fettstoffer).
 
Det blir ofte sagt at jentebabyer stjeler skjønnheten til mor, og sa lurer jo jeg på om du har en gutt fra før, og kanskje venter jente nå?!?

Jeg hadde mye mer uren hud i 2. svangerskap jeg og, men har 2 gutter, så det er ingen fasit.

Har dessverre ingen vidunderkur å anbefale, jeg har begynt med en ny serie fra NuSkin nå, håper den hjelper meg.


Mor til nydelige '09 og '12 gutter, har en liten februarspire i magen. ❤️
 
Det blir ofte sagt at jentebabyer stjeler skjønnheten til mor, og sa lurer jo jeg på om du har en gutt fra før, og kanskje venter jente nå?!?

Jeg hadde mye mer uren hud i 2. svangerskap jeg og, men har 2 gutter, så det er ingen fasit.

Har dessverre ingen vidunderkur å anbefale, jeg har begynt med en ny serie fra NuSkin nå, håper den hjelper meg.


Mor til nydelige '09 og '12 gutter, har en liten februarspire i magen. ❤️
Det er hvertfall bull, fikk gutt sist og så ut som en pizza... Kviser denne gangen også men likevelver svangerskapet annerledes... Kviser er dritt!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Basiron fra Apoteket. Den er gull <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette er mitt andre svangerskap, og jeg har fått skikkelig med kviser!! :( spesielt på haken og nede på kinnene. I mitt forrige svangerskap hadde jeg masse glød og plettfri hud, så håpte det skulle være tilfellet denne gangen òg.

Noen som har tips/råd?


Sent from my iPhone using BV Forum

Sliter med det samme.. Men jeg har også fått på skuldrene, ryggen, armene og magen av alle steder. Har aldri hatt problem med kviser før, og nå holder jeg på å bli gal..

Sniker fra januar :)
 
Panna full her. Ganske irriterende ja :-/


-iPhone appen-
 
Samme her! På rygg og i fjeset!!
 
Ikke fokuser så på krem. Serum er gull verdt. De aktive ingrediensene er fremstilt på en sånn måte at den virker mye dypere ned i huden enn krem. Og i ditt tilfelle ville jeg gått for et serum som demper produksjonen av talg i huden. Så hadde jeg valgt en krem med masse fuktighet (ikke fett) over slik at ikke huden blir for tørr, for da kommer det lite eller ikke noe oksygen ned i porene. Da trives aknebakterien veldig godt.
Med andre ord, ikke gå for noe uttørkende.

-hudterapeuten
 
Ikke fokuser så på krem. Serum er gull verdt. De aktive ingrediensene er fremstilt på en sånn måte at den virker mye dypere ned i huden enn krem. Og i ditt tilfelle ville jeg gått for et serum som demper produksjonen av talg i huden. Så hadde jeg valgt en krem med masse fuktighet (ikke fett) over slik at ikke huden blir for tørr, for da kommer det lite eller ikke noe oksygen ned i porene. Da trives aknebakterien veldig godt.
Med andre ord, ikke gå for noe uttørkende.

-hudterapeuten
Hva er serum ? :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Problemet er vell at kvisene våre kommer av hormoner.. Ikke så mye å gjøre før kroppen klarer og bli stabil, me alle disse hormonene :)
 
Har litt uren hud denne gangen også, hadde det med snuppa, men ikke med gutten! :)
 
Kremen eller såpa?
Jeg kjøpte den som man tar på fuktig hud. Den skal være på i 5-15 min så vaskes den av igjen. Etter noen dager fikk jeg et par tørre flekker men de gikk bort på noen dager. Etter dette har huden min vært helt fin. Nå bruker jeg den bare av og til og har ikke problemer med tørr hud i hele tatt. Kvisene er også borte :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte den som man tar på fuktig hud. Den skal være på i 5-15 min så vaskes den av igjen. Etter noen dager fikk jeg et par tørre flekker men de gikk bort på noen dager. Etter dette har huden min vært helt fin. Nå bruker jeg den bare av og til og har ikke problemer med tørr hud i hele tatt. Kvisene er også borte :)

Takk for tips:) skal testes ut:)

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp