Uren hud...

H27

Gravid for første gang
Januarhula 2014
Jeg er sååå lei uren hud og kviser. Har tatt seg opp den siste uka, både på rygg og hals. Dette som skal være den lykkeligste tida, føler meg helt grusom om dagen :(

Samme her!! :S Føler jeg ikke ser ut... Håper det ikke varer gjennom hele graviditeten!

Hehe :P Føler meg ikke veldig attraktiv om dagen nei... Skikkelig fett hår har jeg fått og! ;) må vaske det hver dag nå eller så ser det ikke ut!

Ja kviser kommer jo av hormoner. Jeg hadde ikke en eneste en når jeg var gravid med sønnen min, har aldri hatt så fin hud. Kviser kom tilbake med en gang jeg fikk mensen igjen. Men har fremdeles kviser som vanlig nå....

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Samme her! Da jeg gikk gravid med dattera mi (for 4-5 år siden) ble huden min kjempe fin. Hadde vel nesten ikke en eneste kvise. Mens nå, NÅ har jeg mange kviser i trynet og på halsen. Det er såå irriterende..og halsen da av alle ting. Huff,nei..håper det roer seg snart!! :/

Samme her! Da jeg gikk gravid med dattera mi (for 4-5 år siden) ble huden min kjempe fin. Hadde vel nesten ikke en eneste kvise. Mens nå, NÅ har jeg mange kviser i trynet og på halsen. Det er såå irriterende..og halsen da av alle ting. Huff,nei..håper det roer seg snart!! :/
Vi kan alle satse og håpe på at de forsvinner i andre trimester :)

jupp, er og med i denne klubben.. men prøver å være flink med hudpleie innimellom alle kvalmebygene... ikkje akkurat lett...

Back
Topp