MissPiggy
Forelsket i forumet
Etter at jeg ble gravid har jeg fått skikkelig uren hud. Har alltid hatt en kvise og to i ny og ne, men nå er det masse. I pannen har jeg mange små nuppeaktige kviser, mens jeg får litt større kviser rundt hakeområdet. Med én gang de er på vei bort, kommer det alltid en og to nye dagen etterpå, sli at jeg aldri er kvisefri!
Har i tillegg begynt å få små kviser på ryggen og har hatt et par på brystet. Dette er steder jeg ALDRI har hatt kviser!
Dette er utrolig frustrerende, og jeg tør nesten ikke å vise meg! Prøver å gå mest mulig uten sminke, men siden jeg ikke tørr å vise meg uten sminke pga. urenheten blir jo dette også et lite dilemma..
Jeg fjerner alltid sminken hver kveld, renser huden ofte og bruker for det meste bare en fuktighetskrem (elizabeth arden) morgen og kveld, slik som jeg alltid har gjort.
HVA kan jeg gjøre for å redusere dette ? Når vil det evt. gå bort??
Har i tillegg begynt å få små kviser på ryggen og har hatt et par på brystet. Dette er steder jeg ALDRI har hatt kviser!
Dette er utrolig frustrerende, og jeg tør nesten ikke å vise meg! Prøver å gå mest mulig uten sminke, men siden jeg ikke tørr å vise meg uten sminke pga. urenheten blir jo dette også et lite dilemma..
Jeg fjerner alltid sminken hver kveld, renser huden ofte og bruker for det meste bare en fuktighetskrem (elizabeth arden) morgen og kveld, slik som jeg alltid har gjort.
HVA kan jeg gjøre for å redusere dette ? Når vil det evt. gå bort??