Uren hud

HemmeligG

Forumet er livet
Hei!
Etter at jeg slutta på p-piller, og nå når jeg har blitt gravid så har jeg blitt veldig plaget med at jeg får maaaasse kviser i ansiktet. [:(] Er kun der og ingen andre plasser.. Jeg spiser ikke mye sjokolade, og er flink til å spise frukt og grønt og har et variert kosthold.
Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få bort disse? Gode renseprodukter eller kjerringråd? Tar i mot alt med takk![:)]
 
Sliter med det samme [:'(] Føler jeg er i tenårene igjen [:D] Hørte på hudlege at vi som har uren og fet hud i ung alder, får nesten ikke rynker når vi blir gamle *bare sånn for å være litt positiv* [:D]
 
ORIGINAL: Grimera

Hei!
Etter at jeg slutta på p-piller, og nå når jeg har blitt gravid så har jeg blitt veldig plaget med at jeg får maaaasse kviser i ansiktet. [:(] Er kun der og ingen andre plasser.. Jeg spiser ikke mye sjokolade, og er flink til å spise frukt og grønt og har et variert kosthold.
Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få bort disse? Gode renseprodukter eller kjerringråd? Tar i mot alt med takk![:)]

 
Hormonforandringene som skyter inn[:)]  Du får mer kvinnelige hormoner når du slutter på pilla.. Det vil stabilisere seg noe, men regn med at det ikke blir helt problemfritt nå som du er gravid... Noen aber må vi ta med oss når vi venter på mirakelet[:)] Men uansett så er vann, godt kosthold, trim, og gode renseprodukter uten alkohol god medisin![:)]
 
ORIGINAL: June_Helen

Sliter med det samme [:'(] Føler jeg er i tenårene igjen [:D] Hørte på hudlege at vi som har uren og fet hud i ung alder, får nesten ikke rynker når vi blir gamle *bare sånn for å være litt positiv* [:D]

 
Jepp!! Merker at jeg som hadde fet hud i ungdommen har færre rynker enn mine jevnaldrede[:)][:)][:)] Jeg blir 32, men ikke huden min![:D]
 
Heysan:) hørtes ikkkje spesielt gøy ut nei.. off, kanskje det komme te meg og:S

samboeren min hadde problemer med dette før, og begynte å bruke en renseserie fra body shop. Den har virka kjempegodt, nesten babyhud i ansiktet nå[:)] huske ikkje heilt ka den hette, men er grønn utpå og heter noe me tee tree:) han har brukt renseskum, fuktighetskremen og skrubben av og til. Anbefales! [:)] Lykke te!
 
Eneste som hjalp litt var tea tree fra bodyshop.
Brukte skum og en gele-greie etterpå.
 
Men om det hjelper litt i allefall så forsvant alt før uke 20...
 
Hørtes kjent ut...Bare at jeg fikk alle kvisene på rompa...[:-]
Noe som kan fungere er Silk Therapy(selges hos frisør),
den tørker ut kvisene - så de blir borte fort...[;)]
 
som de andre nevner her, tea tree produkter fra body shop
silicol skin
proactive fra tvshop (tro det eller ei, men den er bra!)
 
sleit med det samme i begynneslen og en god del ut i svangerskapet..er heilt vanligt..er hormonene i kroppen som forandrer seg pga graviditeten så det har ingenting med hva du spiser eller ikke spiser.. er veldig irriterenes..hadde det veldig kraftigt i ansiktet en stund..
 
Tusen takk for alle gode tips! Tror jeg skal få tak i de produktene fra Body Shop.. Noen som kan fortelle meg ca hvor mye de koster? Må vel i butikk for å få tak i de, for Body shop har jo ikke nettbutikk.. Jaja, får ta meg en tur til Trondheim da[:)]
 
Jeg har hatt dårlig hud i ansiktet og ryggen siden jeg ble gravid. Renser huden, men ikke funnet noen vidunderkur ennå. Aldri hatt noe på ryggen før. Huden virker som sandpapir,ru. Regner med at det er hormoner som raser i kroppen.[:)]
 
Back
Topp