Uren hud...

Maanestråle

Gift med forumet
Æsj, jeg hadde ikke så uren hud da jeg var 14 en gang!
Fler som er plaget med dette...?? Er jo puberteten på nytt dette her! [:'(]

Jeg er [:'(]
Har aldri hatt sånn hud jeg,ikke sist jeg var gravid heller. Håper det går over snart ja [&:]

samma her[:@] ser ut som jeg er 14 igjen[8|]

samma her [:'(] har prøvd og bli kvitt det, men det er liksom grod seg fast [&:]

Jeg hadde det en periode, men mamma sa det var hormonutslett. Jeg fikk det samme når jeg var liten og blei amma[8D]

Jeg er kjempe plaget, uff syns det er ekkelt,
føler meg som en 14tiss igjen..
Men rens rens rens og rens, eneste som fungerer [;)]

ORIGINAL: vilbli3

Jeg er kjempe plaget, uff syns det er ekkelt,
føler meg som en 14tiss igjen..
Men rens rens rens og rens, eneste som fungerer [;)]

prøver, men det hjelper liksom ikke [:'(] jeg har ikke kviser, men sorte prikker [:(] hater det..

synes det er MEGA flaut selv, har masse under haka og på brystkassa, får jo ikke gjemt det heller [:'(]

ORIGINAL: atene

samma her [:'(] har prøvd og bli kvitt det, men det er liksom grod seg fast [&:]

ikke mye, men mer enn før. Tror det er bare i starten, synes å huske det fra sist. Alt blir bedre etterhvert [:D]

Velkommen i klubben!![:'(] Har heller aldri hatt slik hud før, ikke i fjortisårene, heller ikke i mine 2 forrige sv.skap.... Kanskje det blir en jente denne gangen da??[;)] Men synes det er helt grusomt...Har kjøpt skrubb, rens og fuktighetskrem av merket "Babor", kjempe effektivt! Er allerede bedre etter en ukes bruk[:D] Kan anbefales!!![:)]

ORIGINAL: virrevapp

Velkommen i klubben!![:'(] Har heller aldri hatt slik hud før, ikke i fjortisårene, heller ikke i mine 2 forrige sv.skap.... Kanskje det blir en jente denne gangen da??[;)] Men synes det er helt grusomt...Har kjøpt skrubb, rens og fuktighetskrem av merket "Babor", kjempe effektivt! Er allerede bedre etter en ukes bruk[:D] Kan anbefales!!![:)]

Det tenker jeg også,at det er jente her også. Ikke bare pga av huden,men har i det hele tatt hatt litt andre symptomer enn sist.

ORIGINAL: *englefjes*

ORIGINAL: virrevapp

Det tenker jeg også,at det er jente her også. Ikke bare pga av huden,men har i det hele tatt hatt litt andre symptomer enn sist.

Lurer veldig på dette jeg også [8D] Blir spennende å se om det stemmer! [:D]

Back
Topp