Uren hud?

Insolita

Gift med forumet
Noen som sliter med det i disse "påbegynte gravide dager"[:D]

Jeg har fått fryktelig "prikkete" hud, det er MEGET irriterende altså....jeg som aldri har vært plaget med huden.

No så sinnsykt..aldri vært plaget med kviser, men så tar det bare helt av..[:@][:@]

Uff, så ukoseli å bli plaget med uren hud.. Nesten så jeg ikke burde si det, men jeg har fått mye bedre hud etter at jeg ble gravid. Var sånn sist graviditet også.. Til vanlig har jeg litt kviser nå og da, mens nå er huden nesten prikkfri..

Tja, noen kviser har det blitt.

Jeg er VANVITTIG plaget med kviser[:'(]
Har aldri i mitt liv hatt så mange kviser. Har over alt, og det bare popper ut nye hele tiden. På brystet, ryggen, ansiktet, hårfestet[:'(] Overalt.. Helt grusomt...

Huden min er generell veldig fin, men når TR nærmer seg så kommer det noen kviser som forsvinner etter et par dager...

Nå, etter at jeg ble gravid har det kun kommet opp et par kviser, men jeg syns selv at huden min er blitt renere :) Så jeg er veldig fornøyd med ren og pen hud [:D][:D]

ORIGINAL: rørehue

No så sinnsykt..aldri vært plaget med kviser, men så tar det bare helt av..[:@][:@]

Skriver under på den. Fy flate. Av alle steder fikk jeg en kvise midt på låret, haha! Og ansiktet får gjennomgå. Er så sykt fet i huden og, og håret blir fett med en gang... Hmmm

Jeg har aldri vært plaget med kviser,og jeg er så heldig & blitt velsignet med enda flottere hud nå som gravid (håper det holder seg slik) [:)] Klager ikke akkurat nei [:)] 

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Jeg har aldri vært plaget med kviser,og jeg er så heldig & blitt velsignet med enda flottere hud nå som gravid (håper det holder seg slik) [:)] Klager ikke akkurat nei [:)] 

Det er noen som har det ;) Heldig du da ;) Hihi

Back
Topp