Uren hud og graviditet..

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Hvilke produkter er trygge?

Av erfaring blomstrer det kviser opp rundt munn/hake område på meg rundt Uke 6. Har til vanlig fin hud, men har slitt med kvisene siden SA i sommer.

Nå forbereder jeg meg på ett nytt utbrudd i uke 6:p Jeg bruker alle Exuviance sine produkter, er det trygt? Ser man skal være forsiktig med A-vitaminsyre. Hva har dere erfaringer med?
 
Last edited:
Hvilke produkter er trygge?

Av erfaring blomstrer det kviser opp rundt munn/hake område på meg rundt Uke 6. Har til vanlig fin hud, men har slitt med kvisene siden SA i sommer.

Nå forbereder jeg meg på ett nytt utbrudd i uke 6:p Jeg bruker alle Exubiance sine produkter, er det trygt? Ser man skal være forsiktig med A-vitaminsyre. Hva har dere erfaringer med?

Jeg bruker også exuviance sine produkter, og må ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt over problemstillingen :oops: må gjøre litt research nå :)
 
Jeg brukte Excuviance gjennom hele svangerskapet. Fikk veldig uren hud allikevel. Syns det var verst på øvre delen av ryggen (baksiden av skuldrene). Problemet forsvant heldigvis så og si med en gang babyen var ute.
 
Min hud ble veldig my bedre når jeg sluttet å vaske ansiktet. Blir kun vasket i forbindelse med dusj og da kun med vann. Det var etter tips fra en hudpleier. Fikk for øvrig fortalt av en hudlege en gang at a-vit er det eneste som har forskningsdokumentert effekt på forbedring av hud. Har ikke sjekket opp kilder på påstanden, men brukte a-krem en stund - funket bra og veldig nøytralt. Er fremdeles bedre helt uten bruk av noen produkter ;)
 
Min hud ble veldig my bedre når jeg sluttet å vaske ansiktet. Blir kun vasket i forbindelse med dusj og da kun med vann. Det var etter tips fra en hudpleier. Fikk for øvrig fortalt av en hudlege en gang at a-vit er det eneste som har forskningsdokumentert effekt på forbedring av hud. Har ikke sjekket opp kilder på påstanden, men brukte a-krem en stund - funket bra og veldig nøytralt. Er fremdeles bedre helt uten bruk av noen produkter ;)

A krem har jeg brukt nå lenge. Og håpa den skulle hjelpe mot gravidkvisene som nå er kommet allerede :( :( men ingen effekt på verken kvisene eller den tørre vinterhuden her
 
Jeg fikk krem på resept fra hudlege som er trygg å bruke, funker kjempebra! Og også gikk jeg tom for dagkrem i forrige uke, så har bare brukt olje etter d... wheatgerm (hvetekim...?), lukter litt ekkelt, men trekker raskt inn så blir ikke feit i huden av den! :)
 
Jeg våknet i dag med en god del kviser rundt munn/hake er 5+6 idag har ikke hatt noe videre kviser på rundt 2 mnd så håper det blir bedre. gi beskjed hvis noen har noen kremer som faktisk fungerer, etter min erfaring så ble min hud bedre når jeg ikke bruker noen produkter. Men aldri hatt "gravidkviser" før :p
 
Følger denne. Så ut som en kjøttkake sist jeg gikk gravid... huff :p
 
Jeg har funnet ut att null produkter er best generelt for min hud, men om jeg får litt utbrud bruker jeg Mart Kay produkter til ansiktshud, disse er sikre for gravide :)
 
Back
Topp