Gjør nok det, håper det roer seg den gangen jeg er ferdig med å amme.Det håper jeg for din skyld også . At hormonene roer seg ned litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør nok det, håper det roer seg den gangen jeg er ferdig med å amme.Det håper jeg for din skyld også . At hormonene roer seg ned litt
Snart 5 måneder her og. Huff Vi får vel bare innfinne oss i dette Haha, nei blir nok noen år til masse søvn!Føler med deg. Hilsen ufrivillig pizzatryne jenta er snart 5 mnd. Syns å merke at utbruddene roer seg i perioder når jeg får nok søvn. Men hvem prøver jeg å lure liksom, det blir jo ikke nok søvn på mange år til
Hehe. Bare rens huden og gjør det du kan for å unngå mer uren hud. Håper hormonene roer seg etter en stundJeg blir kvalm av å plukke Så ingen fare. Haha. Jeg svimer av om jeg kutter meg litt i fingeren så
Jeg renser huden morgen og kveld og tilfører masse fukt. hjelper i alle fall så ikke huden får sår om jeg kommer borti, men uff, en tålmodighetsprøve det her!Snart 5 måneder her og. Huff Vi får vel bare innfinne oss i dette Haha, nei blir nok noen år til masse søvn!