Uregelmessige rier

molly.

Glad i forumet
Idag er 3. dagen hvor jeg går med uregelmessige rier. Det vil si at det kan gå alt fra 5 minutter og 1 time mellom hver gang det kommer et tak. Og så har det vært opphold på flere timer innimellom også.. Men riene sitter bare i høyre hofte, nederst i magen foran og i korsryggen ( altså ikke på venstre side) , og når jeg går så kjennes det ut som om høyre hofte skal rives ut av ledd! Forferdelig vondt[&:][&o] Og når jeg ikke har rier så har jeg kynnere som gjør magen min så hard at den blir helt flat foran.. De er ikke vonde, bare ubehagelige og jeg sliter med å puste.. Riene er skikkelig vonde nå, og hadde det ikke vært for at de er så uregelmessige, så hadde jeg reist på føden tvert.. Noen andre som har opplevd dette? Hva skal jeg gjøre a? [&o]
 
jeg hadde ringt føden å hørt med de jeg, kan godt hende babyen din blir litt stresset av så ureglemessige rier(hadde det sånn selv) og jeg ble lagt inn å fikk drypp, ikke for å bekymre deg, men ville ringt å hørt med de altså, si hvor lenge du har gått sånn, at det er veldig vondt osv... lykke til[:)] klem
 
ORIGINAL: siri0109

jeg hadde ringt føden å hørt med de jeg, kan godt hende babyen din blir litt stresset av så ureglemessige rier(hadde det sånn selv) og jeg ble lagt inn å fikk drypp, ikke for å bekymre deg, men ville ringt å hørt med de altså, si hvor lenge du har gått sånn, at det er veldig vondt osv... lykke til[:)] klem

 
hm.. ja jeg burde kanskje gjøre det... [8|] Takk!
 
ORIGINAL: tiriltutta

ORIGINAL: siri0109

jeg hadde ringt føden å hørt med de jeg, kan godt hende babyen din blir litt stresset av så ureglemessige rier(hadde det sånn selv) og jeg ble lagt inn å fikk drypp, ikke for å bekymre deg, men ville ringt å hørt med de altså, si hvor lenge du har gått sånn, at det er veldig vondt osv... lykke til[:)] klem


hm.. ja jeg burde kanskje gjøre det... [8|] Takk!

 
jeg gikk sånn med Martine i nesten 3 døgn, og man blir så utrolig sliten av det.... så ring å hør du[:)] du er jo nesten 41 uker på vei å så...
 
off masse lykketil!!
 
Mine rier blei aldri regelmessig med førstemann..! Så ville kanskje tatt en tlf til føden ja..
Kan jo ha hatt god virkning fordet om de er uregelmessige..
 
ORIGINAL: siri0109

ORIGINAL: tiriltutta

ORIGINAL: siri0109

jeg hadde ringt føden å hørt med de jeg, kan godt hende babyen din blir litt stresset av så ureglemessige rier(hadde det sånn selv) og jeg ble lagt inn å fikk drypp, ikke for å bekymre deg, men ville ringt å hørt med de altså, si hvor lenge du har gått sånn, at det er veldig vondt osv... lykke til[:)] klem


hm.. ja jeg burde kanskje gjøre det... [8|] Takk!


jeg gikk sånn med Martine i nesten 3 døgn, og man blir så utrolig sliten av det.... så ring å hør du[:)] du er jo nesten 41 uker på vei å så...

 
Ringte ned dit nå, og hun sa at jeg godt kunne komme på skjekk men da ville de bare sende meg hjem igjen.. Greia er at jeg egentlig har termin 5.mars og det er den som står i papirene mine. Men de har skjønt det at den er feil og at min termin (menstermin) er riktig, men de endrer den ikke i papirene..så det skal godt gjøres at jeg blir satt igang nå pga det.. Men jordmora mente jeg var i den latensfasen, og at det beste jeg kunne gjøre var å prøve å lindre smertene selv også ringe ned og komme inn når de var blitt regelmessige og tette.. Da krysser egentlig jeg bare fingrene for at det her ikke går over så j**** mange dager til! For fy søren så slitsomt...
 
om det ikke har gitt seg til i kveld får du ringe dit igjen da vettu.. sånn at du får komme på registrering så ser de jo om det er rier eller ikke.. og da kan di jo sjekke om du er moden og
 
ORIGINAL: Renate 20

om det ikke har gitt seg til i kveld får du ringe dit igjen da vettu.. sånn at du får komme på registrering så ser de jo om det er rier eller ikke.. og da kan di jo sjekke om du er moden og

 
Er ikke i tvil om at det er rier.. Det var ikke jordmora heller. Men ja, kan hende jeg gjør det...
 
ORIGINAL: tiriltutta

ORIGINAL: Renate 20

om det ikke har gitt seg til i kveld får du ringe dit igjen da vettu.. sånn at du får komme på registrering så ser de jo om det er rier eller ikke.. og da kan di jo sjekke om du er moden og


Er ikke i tvil om at det er rier.. Det var ikke jordmora heller. Men ja, kan hende jeg gjør det...

 
var ikke kvast ment altså.. håper det skjer noe hos deg snart da=)
lykke til
 
Masse lykke til [:)]
Skjer nokk noe hoss deg snart vil jeg tro [:)]
 
ORIGINAL: Renate 20

ORIGINAL: tiriltutta

ORIGINAL: Renate 20

om det ikke har gitt seg til i kveld får du ringe dit igjen da vettu.. sånn at du får komme på registrering så ser de jo om det er rier eller ikke.. og da kan di jo sjekke om du er moden og


Er ikke i tvil om at det er rier.. Det var ikke jordmora heller. Men ja, kan hende jeg gjør det...


var ikke kvast ment altså.. håper det skjer noe hos deg snart da=)
lykke til

 
Neinei, tok det ikke sånn [:)] Ja takk, håper det jeg også!
 
ORIGINAL: FruBente1886

Masse lykke til [:)]
Skjer nokk noe hoss deg snart vil jeg tro [:)]

 
Takk[:)] Det håper jeg!
 
ORIGINAL: snart2barnsmamma

gikk også slik i nån daga før det starta :) så kan jo vær ting som e igang :)
men rien mine va ikke heeeeilt regelmessig da det va igang heller :p

 
Ja, var det jordmora sa på tlf istad også.. Men hun mente jeg var igang da! [:)] Så det er jo en trøst. Får bare krysse fingrene for at de regelmessige riene er rett rundt hjørnet.
 
huff, en veninne av meg som hadde det slikt du beskriver. og syntes forferdelig synd på henne og deg. Men om jeg kan komme med en oppløftende melding så må det være at venninen min sin fødsel tok 3.5 timer bare fra hun kjente første ri!
Hun ble satt igang da, men hun hadde 3 cm åpning før hun hadde noe som helst vondt, og jordmoren hennes sa at det var pga alle vondtene hun hadde slitt med i svangerskapet.
 
Så håper virkelig at dine vondter også gjør nytte for deg, og at det innebærer en kort, positiv og grei fødselsopplevelse[:)]
 
ORIGINAL: sjanetta

huff, en veninne av meg som hadde det slikt du beskriver. og syntes forferdelig synd på henne og deg. Men om jeg kan komme med en oppløftende melding så må det være at venninen min sin fødsel tok 3.5 timer bare fra hun kjente første ri!
Hun ble satt igang da, men hun hadde 3 cm åpning før hun hadde noe som helst vondt, og jordmoren hennes sa at det var pga alle vondtene hun hadde slitt med i svangerskapet.
 
Så håper virkelig at dine vondter også gjør nytte for deg, og at det innebærer en kort, positiv og grei fødselsopplevelse[:)]

 
Åh, det hadde vært innmarri ålreit hvertfall! Synes det har vært så mye vondt og slit hele svangerskapet, så hadde vært godt med en kort og grei fødsel! [:D]
 
Back
Topp