Uregelmessige rier

Flo87

Elsker forumet
Hvor lenge kan det være før de blir mer systematiske. Nå kan det være mellom 4-40 min mellom hver rie, og varigheten er på mellom 30 sek og 1 min og 10sek... Temmelig sikker på at det er rier jeg har også, for er skikkelig med tak, og slimproppen gikk i natt. Har holdt på med dette rie-tullet nå i over 12 timer, burde det ikke stabilisere seg snart, eller kan jeg gå sånn her lenge?

Oj, så spennende! Det kan jo gå sånn en god stund, og pluttselig tar det seg opp og da merker du forskjell. Da er det ikke tvil ;)

Så morro! Min slimpropp gikk kvelden før når det satt igang sist fødsel. :O

Vet ikke, men dytter for lurer på det samme [:)] Slimproppen gikk igår tidligog etter det hadde jeg rier hele dagen, men akkurat som deg veldig uregelmessig. Men var så vondt at det ikke kunne være annet. Ga seg litt mot kvelden og har ikke kjent så mye idag [:(]

Man kan nok gå en stund med uregelmessige rier er jeg redd[>:]
Men jeg  for deg og håper de stabliserer seg snart.
Får håpe det ikke er lenge igjen nå [;)]

åj så spennede!![:D]
kan gå begge veier, med føste gikk jeg slik i 4 dager før dem satt på drypp å hele pakka, med nr to gikk jeg en hel dag med slike tullrier før vanne gikk.. får håpe du slipper å gå så lenge i allefall[;)]
lykke til[:D][:D]

Så spennende, er nok noe på gang[:D] Forrige gang våknet jeg kl 0345 med rier som var uregelmessige, reiste ikke på sykehuset før kl 2000 om kvelden, og hadde da kun 4 cm åpning etter 16 timer med rier. Men fra da av tok det bare 3 timer før det var fullåpning. De sier jo at 12-20 timer er normalt for føstegangsfødende i den første delen av fødselen. Prøv å ta det mest mulig med ro, du trenger all energien til det som kommer snart[:)]

Lykke til, håper det blir baby på deg iløpet av kvelden/natta[:)]

ORIGINAL: gladlaksen

Så spennende, er nok noe på gang[:D] Forrige gang våknet jeg kl 0345 med rier som var uregelmessige, reiste ikke på sykehuset før kl 2000 om kvelden, og hadde da kun 4 cm åpning etter 16 timer med rier. Men fra da av tok det bare 3 timer før det var fullåpning. De sier jo at 12-20 timer er normalt for føstegangsfødende i den første delen av fødselen. Prøv å ta det mest mulig med ro, du trenger all energien til det som kommer snart[:)]

Lykke til, håper det blir baby på deg iløpet av kvelden/natta[:)]

Kjenner jeg ble så glad av denne kommentarer.. Trenger virkelig å vite at det kan nærme seg fødsel her. For jeg blir helt tullete av disse riene. Nå har jeg i allefall fått i meg litt middagsmat og begynner forberede meg på en lang kveld og natt... Burde vel prøve å sove, men man blir jo så oppspilt i kroppen, så greier nok ikke få sove noe tror jeg... Takker for lykkeønskninger

Lurer på om de faktisk begynner stablisere seg til å vare ett minutt hver gang..
Meeen, mellomrommet mellom hver gang er heller ustabilt [&:]
Begynner bli klar for å komme meg til en sjekk for å finne ut litt mer..

Hihi!! Er veeeldig spent asså!!!

trodde riene tok seg opp i seks tiden, men plutselig dabbet de av igjen. Ser ikke ut til å gå i en forrykende fart dette her.
Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn, i tilfelle det blir avgang føden i løpet av natta...

Så fint at du legger deg! Det er det beste!!!

MASSE LYKKE TIL!!!!

Slik holdt jeg også på sist gang, men da jeg endelig hadde fått jevne rier og vi reiste til sykehuset for å sjekke så hadde jeg bare 1 cm..., jeg ble sendt hjem med smertestillende og sovetabletter. Mitt råd til deg er å ta paracet og å spise skikkelig mat slik at du har et godt lager dersom noe plutselig skulle skje. Jeg ble anbefalt pasta av ei jordmor... Lykke til, og håper at ting skjer fort!! 

Så flott at det ble fødsel!

Er sååå glad på dine vegne!Gratulerer så mye!

Back
Topp