Uregelmessig slimhinne

Håpersåinderlig

Flørter med forumet
Er det noen av dere som har erfaring med uregelmessig slimhinne? Er alt håp ute når den ikke har bygd seg opp sikkelig overalt?
På det tykkeste er slimhinna 7 mm, gyn mente det var helt på grensen til at et egg kunne feste seg, men så sa hun at slimhinna ikke var jevnt bygd opp også, så hun var ikke positiv.
Skal egentlig ha inseminasjon denne syklusen, men vurderer å avbryte hvis slimhinna ikke klarer å ta til seg et egg..?
Har sendt Mail til klinikken, men siden de har redusert kapasitet i sommer får jeg ikke svar ennå, går til kontroll hos lokal gyn og hun kan dessverre ikke så mye om dette.

Når skal du ha inseminasjon? Når forventer du eggløsning? 7mm er ikke dårlig.
Hvis du er sikker på at el har vært kan du jo be om å få prøve progesterontilskudd, f.eks?

Når skal du ha inseminasjon? Når forventer du eggløsning? 7mm er ikke dårlig.
Hvis du er sikker på at el har vært kan du jo be om å få prøve progesterontilskudd, f.eks?

På ul i går var folikken 15 mm, så i løpet av uka en gang vil jeg tro.
Har bare fått beskjed om å teste etter el og si ifra når jeg får positiv test for så å ha inseminasjon da :)
De på klinikken mente at slimhinna ville vokse litt til når egget var klart, så de sa at jeg bare skulle fortsette :)
Skal begynne på Crinone etter eggløsning :)

På ul i går var folikken 15 mm, så i løpet av uka en gang vil jeg tro.
Har bare fått beskjed om å teste etter el og si ifra når jeg får positiv test for så å ha inseminasjon da :)
De på klinikken mente at slimhinna ville vokse litt til når egget var klart, så de sa at jeg bare skulle fortsette :)
Skal begynne på Crinone etter eggløsning :)
Da er det nok ingen problem ;)

Har slitt med tynn slimhinne hele veien... den kom nesten aldri over 7mm før ETTER eggløsning på meg. Gravid med tvillinger nå [emoji5] noen har bare tynnere slimhinne enn andre, henger jo ofte sammen med at man har mindre/kortere mens! Uansett fullt mulig å bli gravid[emoji4] lykke til!

Jeg hadde omtrent så tynn slimhinne på mitt #1 IVF forsøk, og det endte i sønnen min. :)

Back
Topp