Uregelmessig mens..

Qvini

Glad i forumet
Hei..

Veldig ny på dette her, og det finnes sikkert mange tråder på dette her, men uerfaren og fant dessverre ikke :)

Jeg og kjæresten min sluttet på ppillen i april, og har ikke prøvd aktivt før nå for å bli gravid. - skjedde det så skjedde det innstilling! Men ønsker nå fortgang i det.

Problemet mitt er bare det at jeg nå da har begynt å legge merke til mønsteret i mensentrasjonen mon, og den er veldig ustabil alt fra 28 dager til 36 dager! Og så vit jeg vet har jeg ikke eggløsning! Har kjøpt tester nå da, men har brukt å måle tempraturen og den er det ingen forandring på, men mindre jeg har feber :/ noen råd eller triks for dette der ute?

- er så typisk at dette skjer meg, jeg som aldri har ønsket med noe mer enn å være mamma!

Sjekk ut tempetråden her inne for å se om du gjør det riktig? Det kan ta en stund før eggløsning og menstruasjon stabiliserer seg etter pilleslutt. Er desverre ikke uvanlig at dette kan ta opp til 6 måneder.

Har hørt at det er normalt at det kan ta opptil et år før det stabiliserer seg etter pille slutt.

Når har du tatt temp?
Står masse informasjon i tempetråden, så det er bare å joine oss der ;)

Ustabil her og, kompliserer prøvingen veldig da det ikke blir system eller oversikt over noe...Sluttet på p-piller i juni...Men brukte faktisk 6 mnd på å få normal syklus da jeg sluttet på p-sprøyte og da vi begynte å prøve på lillegutt, så mulig det er den tiden kroppen min trenger...

Back
Topp