uregelmessig mens?

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Er det noen som vet om det er normalt at mensen kan være litt uregelmessig første tiden den kommer tilbake etter svangerskapet?
Jeg skulle etter mine beregninger hatt den for andre gang denne uken, men den har ikke kommet enda... jeg tok en graviditetstest for sikkerhetsskyld for noen dager siden, men den var negativ... jeg skjønner ingenting, den pleier da å være regelmessig...

takk da staser vi på at det bare er det som skjer, at kroppen ikke er helt i vater enda hehe

Hei[:)] Jeg også skulle egentlig hatt det denne uka, men har itte fått det enda. og jeg er helt sikker på at jeg itte er gravid igjen
ORIGINAL: delphi

Er det noen som vet om det er normalt at mensen kan være litt uregelmessig første tiden den kommer tilbake etter svangerskapet?
Jeg skulle etter mine beregninger hatt den for andre gang denne uken, men den har ikke kommet enda... jeg tok en graviditetstest for sikkerhetsskyld for noen dager siden, men den var negativ... jeg skjønner ingenting, den pleier da å være regelmessig...

hehe godt å høre, da satser vi på at den bare er litt uregelmessig[:)]

Jeg håper egentlig på at min tr kommer snart... er på overtid idag...men ymse hodepine frysninger osv de siste dagene... tør ikke teste helt enda å satser på at den kommer snart å at den er uregelmessig i starten. Hadde vært sprøtt å skulle få beskjeden, "Gratulerer du er gravid med termindato den 23 oktober"... haha. Da tror jeg at jeg hadde dåna

hehehe ja har tenkt på det, vi hadde nok klart det også, men er ikke helt etter planen, men den har enda ikke kommet her så vurderer snart og ta en test til hehe

Back
Topp