Uregelmessig hjerterytme hos fosteret

MaryNet

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 25 nå, har vært hos jordmor og hun syntes babyens hjerterytme var uregelmessig. har vært til kontroll på sykehuset - babyen har det bra, men de bekreftet at rytmen er uregelmessig og skal ha meg til kontroll om 1-2 uker. Jeg er tydeligvis bekymret, selv om de sier - ikke vær det :))
har noen opplevd noe lignende, eller har noe å si hva det kan være _
det dummeste er at jeg ikke kan gjøre noe med det, bare vente.
 
Ikke erfaring med det, men tenk at hvis DE hadde trodd det var grunn til bekymring, hadde de ikke latt deg gå så lenge før neste kontroll :Heartpink
 
Har erfaring med det fra mitt første svangerskap. Ble oppdaget på rutineultralyd i uke 19, hvor hjertelyden plutselig ble veldig rask. Jordmoren hadde ikke vært borti det før, så fikk time igjen uka etter. På neste time slo den helt normalt, men fikk enda en ultralydtime for være på den sikre siden :shy:
 
Ikke erfaring med det selv, men ut fra Google søk så ser det ut som det er relativt vanlig.

Godt du blir fulgt opp videre og legene virker ikke bekymret, og det er et godt tegn :Heartred
 
Jeg har tenkt på det selv, at hvis det er noe galt skulle de følge med , men jeg har sett ansiktsutrykk på jordmødre - tror ikke at de forteller alt .. har lyst til å høre flere positive erfaringer .. det er vanskelig å ikke bekymre seg ..
 
Fikk vurdering i dag, der står det - blanding av bigemini og trigemini stort sett under hele undersøkelsen.
Noen av dere som har hatt noe lignende ?
 
Fikk vurdering i dag, der står det - blanding av bigemini og trigemini stort sett under hele undersøkelsen.
Noen av dere som har hatt noe lignende ?
Ikke noe erfaring, vil bare sende gode tanke og klemmer :Heartred Håper alt står bra til med lille og at du får noen gode nyheter. Når er neste sjekk?
 
Ikke noe erfaring, vil bare sende gode tanke og klemmer :Heartred Håper alt står bra til med lille og at du får noen gode nyheter. Når er neste sjekk?
Tusen takk for fine ord ! Har vært på kontroll i går- ikke noe annet en før , uregelmessig hjerterytme, men heldigvis baby har det bra, jordmor vil sende meg til Ullevål for sikkerhetsskyld .. kanskje får mer info der
 
Tusen takk for fine ord ! Har vært på kontroll i går- ikke noe annet en før , uregelmessig hjerterytme, men heldigvis baby har det bra, jordmor vil sende meg til Ullevål for sikkerhetsskyld .. kanskje får mer info der

Det er nok lurt også for din egen del. :Heartred
 
Tusen takk for fine ord ! Har vært på kontroll i går- ikke noe annet en før , uregelmessig hjerterytme, men heldigvis baby har det bra, jordmor vil sende meg til Ullevål for sikkerhetsskyld .. kanskje får mer info der
Alltid bedre med for mye informasjon tenker jeg og jordmødrene jeg har truffet på ullevåll viker kjempe søte og flinke :Heartred Håper du får time fort så du slipper å vente så lenge :happy:
 
Har ikke opplevd det selv, men vil bare krysse fingre og ønske deg lykke til ❤️
 
Back
Topp