uregelmesig mens

Anette 31

Betatt av forumet
hei noen som kan svare meg på dette : i juni fikk jeg ikke mens i det heletatt , men i juli komm den dagen etter forventet nå i august harden ikke kommet jeg skulle ha hatt den 3august har tatt en test hos legen 10 august den viste negativt hva er det som skjer med meg her

nå har jeg fått mensen og skal til gu test + at eggledrene mine skal sjekkes får endelig hjelp til å bli gravid takk til dere 3 som ga meg råd [:D]

har du vert til gynokolog? eg har ein del små syster på eggstokken, og dette kan lage uregelmessig mens..det er ikkje farlig!, men viss du ikkje har sjekket det, så kunne det vert lurt..lykke til [:)]

Kan ikke komme med noe fasitsvar.. men en grunn kan kansje være om du stresser litt? eller noe?
Mensen kan utebli av forskjellige grunner, så det er vanskelig for meg å si noe sikkert..

Håper alt er iorden neste gang ihvertfall[;)]

Lykke til! [:D]

Og Velkommen til Babyverden! håper du vil trives like godt her som jeg gjør![:D]

Stresser du mye? Student som hadde eksamensperiode i juni??? Mensen kan forsvinne om man stresser eller er urolig for noe.
Tenker du mye på at du skal bli gravid? Det kan også være en utløsende faktor for uteblitt mens.
Ellers har jeg ikke noen andre svar å komme med.
Lykke til videre[:)]

Back
Topp