Ureaplasma...

Marihøna

Prøver på nr 2 siden nov/15
Assistert-jentene
Det har jo vært en del skriving om dette siste tiden. Jeg er i utlandet der antiobiotika selges over disk og lurer på å kjøpe en kur til meg og mannen, i stedet for å sende mensblod verden rundt;
Noen som vet hvilken antibiotika som brukes for å behandle dette?

Det ville jeg ikke tatt sjangser på. De skriver ut forskjellig type og man skal på på de i forskjellig antall dager ut ifra hva jeg har lest.

Det ville jeg ikke turt. Finnes utallige typer antibiotika,gjør det ikke?

Joda men ser ut som det er Azitromax de bruker og det er en bredspektret antibiotiks som er brukt mye:)

Har dere fått påvist at dere er smittet av disse bakteriene? Fikk dere beskjed fra legen eller prøver du selv? Jeg hadde ikke turt uten å vite at du trenger det.

Jeg forstår fristelsen så inderlig godt, men vi har ikke kunnskap nok til å ta ett slikt valg på egenhånd.... I værste fall kan det virke mot sin hensikt?

Jeg ville ikke turt det...

Jeg har fått bronkitt og må ha meg antibiotika uansett.. det ser ut til at det er den bredspektrede typet Azitromax som brukes til ureaplasma også. Kanskje legen her gir meg det samme så slår jeg to fluer i en smekk:) jeg er sykepleier og har mye erfaring og kunnskap om antibiotika så kunne absolutt tatt den avgjørelsen og visst hva jeg gjorde.

Men jeg vil ikke lage en diskusjon på det her altså:) lurte bare på om noen har fått antib. for up før og hva de fikk;)

Men jeg vil ikke lage en diskusjon på det her altså:) lurte bare på om noen har fått antib. for up før og hva de fikk;)

Jeg vet ikke desverre. Har ikke fått antibiotika.

Håper du slår to fluer i en smekk da :)

Spør for en venninne som holder på med eggdonasjon. Påvirker Ureaplasma eggene eller forholdene i livmoren? Eller hva påvirker det? Vil vite om det har noe å si i forhold til ED.

Spør for en venninne som holder på med eggdonasjon. Påvirker Ureaplasma eggene eller forholdene i livmoren? Eller hva påvirker det? Vil vite om det har noe å si i forhold til ED.

Tror det er forholdene i livmor

Back
Topp