urban vs city

Har aldri prøvd city, men har urban voksi og er kjempe fornøyd med den ;)

Sitter å tenker på det samme selv :) Tror jeg kommer til å gå for City, ettersom den har glidelås forann og ikke på siden, den kan strammes oppi rundt hodet og den er litt finere :)

Heller mest mot urban, siden den har ull.. Ser jo for meg at den er mye varmere. Men synes city er finer:p Den har ikke den store pingvinen i hode delen. Vanskelig m disse bebi tinga;)

Heller mest mot urban, siden den har ull.. Ser jo for meg at den er mye varmere. Men synes city er finer:p Den har ikke den store pingvinen i hode delen. Vanskelig m disse bebi tinga;)

den har ull og dun, så holder kjempe godt på varmen..noe som er kjekt siden vi venter oktober barn ;):)
også den pingvinen er en tynn pute som man kan ta av, også er det en ekstra forlenger til posen, så man kan bruke den i flere år :)

Kommer nok til å velge Urban. Har flere venninner som har brukt den til sine små og de har vært storfornøyde :)

Var å tittet på Cityposen i går, den har også forlenger, noe jeg ikke trodde. Så nå gjenstår bare å velge farge. Heller litt mot den lilla til min sorte, nye TFK :D

Back
Topp