Urban Jungle eller Joggster Twist?

FrkFant

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg vil ha en litt sporty trehjuling. Har inntrykk av at Urban Jungle og Joggster Twist er de mest utbredte, men jeg får ikke bestemt meg for hvem jeg vil ha! Fordeler, ulemper eller innspill noen?
 
Jeg valgte MB fordi den er nettere og penere. Lille meg forsvant bak TFK. Liker ryggjusteringen bedre også. Glidelåssystem på TFK mens MB har trinnløs justering med to stropper.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi har joggster twist og er veldig fornøyd med den, har ikke begynt å bruke sportsdelen enda iom at vi har multi-x bagen og der har minsten grei plass enda :) Den kan jo uansett brukes som sportsdel i tillegg til bag.
Er veldig glad i håndbremsen til TFK, vet ikke om det er det på MB.
 
Bagen til mb er veldig liten, slik at du risikerer å bytte over til sportsdelen etter få måneder (spørs jo når på året du får). Stort minus da at man ikke kan ha sportsdelen vendt mot seg. Trillekomfort er suveren, bremsesystemet har fått pes for at det er vanskelig å nå (irritasjonsmoment). Den er også veldig lang sammenlagt. Tfk var aldri et alternativ. Skulle jeg på død og liv hatt en trehjuling hadde jeg kanskje tittet på babyjogger city elite.

Jeg hadde egentlig sett på
mb'en selv på grunn av trillekomforten, men etter en del research fant jeg ut at Bugaboo Buffalo faktisk møter våre behov mye bedre. Anbefaler deg å ta en titt :)

22.02.2015 ♡
 
Har tfk joggster twist og er kjempefornøyd.

Kjempelett å trille på alle unerlag, på vinter(snø/is) og stogs føre er det bare å låse framhjulet for at den skal bli enda mer stabil.
Har aldrig hatt anntydning til å skulle bekke. Selv når snuppa på 4 tar springfart og hopper inn i vogna.
Lett å legge sammen og tar kjempeliten plass i bilen ( kan lett ta av alle 3 hjulene ) :)
Gode justeringsmuligheter og har håndbrems :)

Blir multi-x bagen denne gangen da den gir mulighet for å ha barnet mot seg lengre.
Men synes det er bra at sportsdelen er vendt bort fra meg :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Me har tfk og er kjempe förnöjd, angrar bara att eg ikkje köpte multix bag.
Vagnen e lett å köra. Håndbremsen e super.
 
Når du bytter til sportsdelen så blir ungen sittende (som på en stol) med føttene på mb. På tfk så kan du stille fotstøtten. Så da kan barnet ligge behagelig og rett ut. Håndtaket er vesentlig mye bedre på tfk synes jeg Beggen er flott og en voksi city passet veldig bra i den.

Venter på årets Julegave<3
 
Back
Topp