ups

Julita

Forumet er livet
Jeg har "forlagt" papirene til UL i morgen. ÅÅååå. Noen som vet hvor de kan være [8|][&:][8D][:)]?

Kanskje deeeet kanskje [8D][:D]

uhuuu. Jeg fant det . Så nå.. skal jeg sette meg ned å skrive litt om sykdommer jeg ikke har og slikt, før jeg går og vasker håret og napper øyenbryn, sånn at jeg er hottt til imorgen [8|][:D]

ORIGINAL: ~ savannah ~

Tenkte på deg idag Julita, kom på at det bare er du som ikke har vært på UL enda! Lenge siden man har hørt fra UL nå, så blir spennende å høre igjen i morgen [:)]

tjihi, så søtt da [:)]
jeg gledgruer meg veeldig, jeg  - og kommer med full oppdatering når jeg kommer hjem fra stooorbyen [8|][:D]. Har ikke time før klokka 2 da, men heey.. er bare *krmt* 15 timer til [8|][:D]

hmm.. er det ikke i seneste laget med UL når man er 22+5..? tenker på fastsetting av termin og sånn..[8|]

det er et par ting jeg synes er litt rart med det brevet som følger med ul-innkallelsen.
hvorfor står det:
* at det at en ikke skal ta med småbarn, for disse ikke kommer til å ha noe utbytte/bli skuffet av hva de får se på en ul-undersøkelse?.. dette er liksom.. åpenbart, igrunnen. Men.. Kasper må være med om pappan skal være med.. fordi vi ikke har noen til å passe han. Rett og slett..
* at de ikke bruker tid på å lete etter hvilket kjønn det er; det er ikke medisinsk intr., og det er tidkrevende: igjen.. åpenbart at det ikke er det VIKTIGSTE og at de ikke vil bruke tid på å lete så veldig etter det, men  om babyen ligger rett til, så er det jo ikke noe PROBLEM for dem å bruke 5 sek på å "bekrefte" kjønnet.
Og ikke minst, synes jeg egentlig at det er litt rævva at venterommet til UL er det samme rommet som er dagligstue i fødeavdelingen - dvs. mange nye babyer etc., og dog de fleste har en happy opplevelse av UL, kan det jo være at fosteret feiler noe/er dødt, og da.. er ikke det første man har lyst å se babyer og lykkelige nybakte mødre..
Gaaaha... Egentlig..
så er det sikkert ikke noe feil med noe av dette...
Men - jeg HATER det sykehuset, og jeg gruer meg vilt til å reise tilbake dit, er livredd for å møte på noen av de samme folkene jeg måtte ha med å gjøre når jeg mistet i juni 06, og gruer meg veldig til UL på samme sted som jeg fikk vite at lille babyen vår var død nå for nesten et år siden av en j***ig russisk assistentlege som jeg enda har mareritt om.

ORIGINAL: spindel

hmm.. er det ikke i seneste laget med UL når man er 22+5..? tenker på fastsetting av termin og sånn..[8|]

jupp, har vært på UL i uke 13 og fått fastsatt termin sånn cirka - kunne ikke få time før; p.g.a. påske og flytting og div sjait [:)]

ORIGINAL: Teddy81

Lå papirene på stuebordet eller?? Kanskje jeg skal starte mitt eget byrå med synske evner!? [:D]

*hihi, de lå på kjøkkenbordet langt ned i en bunke bl.a. bestående av et Hjemmet fra påsken [8|], så liiiitt synsk er du da [:)][:D]

hmm, okidoki :)

Men du får ha masse lykke til i morgen uansett! [:)] *krysse fingre*

ORIGINAL: spindel

hmm, okidoki :)

Men du får ha masse lykke til i morgen uansett! [:)] *krysse fingre*

takk, takk [:)]

Back
Topp