Ups and downs:)

Horselady

Blir kjent med forumet
Det røsker og river godt i dag... Prøver å ikke være bekymret;) uke 9 imorgen.. Småkvalm og brekker meg lett... Gikk fra ingen symptomer til alt på en gang! Ca over natta.... Håper det gir seg fort... Føler meg relativt ubrukelig om dagen. Med en gang jeg kommer fra jobb så er det bare å finne senga. Litt av et liv du?! :) ukependler i tilegg så er alene hele uka:/ gleder meg til å komme hjem til helga og få litt omsorg❤️ Skal prøve å få karret meg igjennom et 90 års lag på lørdag... Ser for meg diverse scenarioer som at jeg spyr utover kakebordet o.l Måtte bare fortelle svigers om ståa sånn i tilfelle jeg må avbryte festlighetene midt i kalaset

Uff... :(

Heldigvis så forsvinner forhåpentligvis disse plagene iløpet av noen uker nå.
Krysser fingerene for at kakebordet skal få stå i fred ;)

Mye på en gang gitt :P Men er stortsett heldigvis bare for en periode ;)

Var så kjepphøy her for et par uker siden;) ingen symptomer i det hele tatt... Ikke noe stress. Sikker på at dette var grei skuring og at jeg kom til å gå igjennom et problemfritt svangerskap bla bla bla.... Vips så lå jeg her da;) hormonella de ville! Med pupper som kjennes ut som de kan ramle av nårsomhelst,kvalm( føler jeg går konstant med geipemunn og rynker på nesa-sjarmtroll)kramper i magen... Puster og peser som en stranda hval er sååååå glad for at ingen ser meg nå:) kan jo ikke gjøre annet enn å le av meg selv:) imorgen er det skjerpings altså

Skikkelig kjedelig greier! Har også holdt på med det siden uke 6 nå.. Og kjenner at jeg er på bedringens vei ( er nå uke 11) :)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Var så kjepphøy her for et par uker siden;) ingen symptomer i det hele tatt... Ikke noe stress. Sikker på at dette var grei skuring og at jeg kom til å gå igjennom et problemfritt svangerskap bla bla bla.... Vips så lå jeg her da;) hormonella de ville! Med pupper som kjennes ut som de kan ramle av nårsomhelst,kvalm( føler jeg går konstant med geipemunn og rynker på nesa-sjarmtroll)kramper i magen... Puster og peser som en stranda hval er sååååå glad for at ingen ser meg nå:) kan jo ikke gjøre annet enn å le av meg selv:) imorgen er det skjerpings altså

He, he, "Hormonella de ville", den passer vel på flere av oss:p Men kjipt at du har blitt så dårlig nå, da. Håper formen din blir bedre snart!!

Kjedelig å bli så dårlig da :-( Jeg har holdt på sånn i flere uker nå. Trodde det var bedring, men neida :-( Nå er det verre enn noen gang! Har lyst til å gå i dvale fram til i mars nå...

Sent from my iPhone using BV Forum

Heldivis litr kvelm. Men smerter er det nokk av. Voksesmerter kaller jeg dey. Hahahaha nei håper du blir fort bra igjen! Kvalme er deg værste som fins!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp