Sniker meg forsiktig inn her. Dette her var ikke planlagt så jeg er litt i sjokk og er full av kaotiske følelser. Føler meg litt utilpass her siden de aller fleste her inne har ønsket seg barn og gleder seg veldig. Har avtale med Amathea og håper på at jeg kan få noen gode råd der som kan gjøre valget lettere for meg. En del av meg sier at jeg ikke kommer til å takle dette her. Har et barn fra før av og det barnet er veldig krevende. En annen del av meg sier at det er perfekt for det barnet jeg har å få en lillesøster eller lillebror nå. Barnet mitt hadde nok hatt godt av å få et søsken å dele ting med. Barnet er også veldig opptatt av babyer og er utrolig forsiktig når vi hilser på småbarn så jeg tror det vil gå veldig fint om det kommer en liten her.
Håper jeg kan henge her litt selv om jeg ikke er i lykkerus og gleder meg så veldig. Hvis jeg bestemmer meg for å beholde så må jeg jo bare venne meg til tanken på at det kommer en liten i februar. Da er det godt å ha kommet inn i denne gruppa og begynne å bli kjent med dere.
Håper jeg kan henge her litt selv om jeg ikke er i lykkerus og gleder meg så veldig. Hvis jeg bestemmer meg for å beholde så må jeg jo bare venne meg til tanken på at det kommer en liten i februar. Da er det godt å ha kommet inn i denne gruppa og begynne å bli kjent med dere.