Prince14
Andre møte med forumet
Nå har det seg slik at jeg ble gravid med baby nummer tre og sjokket er fremdeles der selv om jeg har visst det nå i 5 uker.Han eldste er 4 år og han yngste 1,5 år så jeg var virkelig ikke klar for en til.Vi har gått mange runder med oss og tenkt på hva vi skal gjøre da vi virkelig ikke var klar til ett nytt barn men vi klarte rett å slett ikke å ta abort.Det ble jo litt av at du angrer ikke på de ungene du får så vi valgte å beholde.Men jeg er skikkelig deprimert,får så mange negative tanker hver dag ang ny baby og jeg tror at jeg har utviklet ett slags svangerskapsdepresjon.Litt av det handler om at alle planer jeg hadde lagt rundt framtiden legges nå på hyllen,og hvordan blir hverdagen med tre små barn.Jeg er klar over at det blir annerledes når ungen kommer og vi får nye rutiner men samtidig kan jeg ikke gi slipp på at jeg tenkte at det blir deilig når han yngste blir litt større og jeg kan begynne å fokusere litt mer på meg selv,mannen,eller bruke alene tid med de ungene vi allerede har.Føler at hverdagen blir så mye vanskeligere med tre barn.Nå har jeg absolutt ingen hensikt med dette innlegget,er vel dagens utblåsning