Update

*HL*

Flørter med forumet
Var på ekstra tidlig ultralyd i dag pga blødningen og spottingen min. Jeg var nok ca 6 uker på vei som jeg trodde. Hadde visst anlegg for tvillinger.. Et stk svett samboer her :laughing002
Ene var dominant og der kunne vi se et embryo med hjerte som banker. Det andre var mindre og var vanskelig å se. Mulig der blødningen var fra. Da får vi se neste gang om det er en eller to:)

Oi oi så spennende!!! :Heartpink :happy:
Når skal du på neste ul?

Det blir vel fra uke 12 av en eller annen gang. Nå var jeg privat i dag. Han foreslo at jeg kunne komme tilbake om 2 uker. Men syns det blir for ille å betale 2500 kr til for å finne ut om det blir en eller to :laughing002

Oi, det er jo utrolig spennende! Lenge å vente på å vite mer da, det hadde tatt knekken på meg :hilarious:

Oi, det er jo utrolig spennende! Lenge å vente på å vite mer da, det hadde tatt knekken på meg :hilarious:
Det er en stund ja. Kjære samboeren som skal bli pappa for første gang ble nok litt satt ut. Ble no sjokkert jeg og, så jeg sa til han: Det blir bare en!" :laughing002 Samboeren har spøkt med det siden jeg er så trøtt og er såpass voksen nå når jeg er gravid. Han hadde fått opp et varsel fra en av babyappene, med lesestoff ala "Venter dere tvillinger?". Da hadde han ment at jeg traff på flere områder. Og jeg hadde blånektet:laughing002

Back
Topp