Upassende ?

• Trådstarter Trådstarter Luremegpå
  • Opprettet Opprettet
L

Luremegpå

Guest
Hva synes dere om å bruke bikiniunderdel som er lik en g-streng , eller at man har en egen g-streng man bruker til bading .. ? Er dette lettkledd og upassende ? Selv syns jeg vanlig bikinitruser lett blir strekt og vier seg ut , slik at det nesten ser ut som om man har.. B****t på seg !

Jeg tenker folk må få gå med hva dem vil, men hadde aldri følt meg komfortable med deg selv..:p

Jeg synes det ser helt fælt ut, men folk må jo få gå i hva de vil :P

Jeg liker det ikke, men folk er da forskjellige :) syns ikke det passer på badeland etc, men på stranda havner man jo litt i mengden.
Skjønner hva du mener med bikini som utvider seg, så jeg kjøper alltid bikini med knyting. Da kan jeg justere selv. I tillegg har jeg sluttet å kjøpe bikinier som har sånn "tøy" lag utenpå bikinien. Opplever at de henger etter en kort stund. Har kun bikini i bikinistoff. Hvis du skjønner :)

Jeg syns det er upassende, og ser helst at folk kan ha på en vanlig bikiniunderdel.

Syns det finnes mange fine bikinitruser som er små nok og ikke blir seende ut som du beskriver til at det blir litt unødvendig å måtte flashe alt man har :-P de jeg har sett i string har ikke vært ute etter noe annet enn å vise seg. Hvertfall totalt upassende på badeland etc

Forferdelig upassende å løpe rundt med stringtruse på syns jeg.. Jeg hadde følt meg veldig pinlig om jeg gikk med rævva bar blant folk. Men DET er meg da.

Synes det er upassende på familiesteder

Det er upassende på familiesteder.

Upassende, bedre å dra inn trusa litt da eller kjøpe en brazillian underdel som ikke er g-string :p

vulgært!
Sånt man gikk med da man va 18-22 år. (Gla e e over den perioden).
Upassende både på strand og i badeland! Har man behov for å vise frem så dra på nudiststrand.

Tenker at de færreste er så interessert i å se andres ræv. Det er ikke helt min greie. Skjønner ikke helt nødvendigheten heller, iom at det er mange forskjellige bikinitruser med pasform som holder seg. Men, smaken er som baken ;)

Jeg gidder ikke bry meg om hva andre vil gå med.. Jeg klarer fint å se en annen vei..

Back
Topp