Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jepp, har brukt de ganske lenge... Bruker som oftest bare de om dagen, så bruker vi "vanlige" om natten...
Snuppa og er spinn vill når eg skal bytte på hun, så er ikke noe lettere å få på up&go, hun spenner den bare av seg vist eg ikke tar begge beina inni samtidig....
Har ikke prøvd, men kanskje det er en ide... Fant uti dag morges at jeg må stå opp en halvtime før for å få på henne strømpebukser. Hun vrir og vrenger seg som en sint liten makk!
ja, vi har også brukt de litt, mest fordi samboeren min kjøpte feil en gang. De er veldig greie å ta på, men ikke så praktiske å ta av, da de vrenger seg. Kjipt hvis de er fulle av bæsj[:D][:D]
Har kjøpt det et par ganger bare for å prøve...de var jo greie de, men litt stress å måtte ta av hele buksa for å skifte når hun ikke kan stå heller..så drøyer nok ei stund til. Veldig fornøyd med active fit til pampers jeg![:)]
mnjai! vi har en pakke med pampers easy up her, men bare fordi mannen kjøpte feil. Kommer nok ikke til å begynne med det før Trygve står oppe når vi skal skifte.
Vi bruker pampers active fit?!? tror det er det de heter. De er veldig fleksible og gode hvertfall!![:D]