Up&Go

pandalise

Gift med forumet
Ser det er noen som bruker det på natta?(ikke på des09 altså, hehe... var på generelt) Er det normalt?

Vi bruker det kun på dagen, da han er aktiv og står og slikt. For hvis han blir liggenede lenge me Up&go, kommer det tiss utenfor. Dyrt hadde det blitt og [:-]

Vi bruker easy up fra pampers. Har hatt dem på ett par netter og det funker her. Men stort sett er det active fit det går i om nettene.

Vi bruker det på natta. Hvorfor er ikke det like normalt som vanlige bleier?
Her har det aldri kommet utenfor de bleiene...
Vurderer å kjøpe LL bleier å ha på natta da, men synes UPANDGO sitter så mye bedre...

men, hvorfor blir det dyrere?

De er jo dyrere i innkjøp [8D]

Vet ikke jeg altså, bare spør om det er normalt [8D] Trodde alle bruke vanlige bleier på natta.. [:D]

Men hvis ungen får av seg tape-bleier må man nesten bruke up&go[8D]

ORIGINAL: pandalise

Vet ikke jeg altså, bare spør om det er normalt [8D] Trodde alle bruke vanlige bleier på natta.. [:D]

Er de dyrere? Visste jeg ikke, har ikke brukt vanlig Libero på leeenge.. Kjøpe heller billig variant i vanlige bleier... Det vi bruker i barnehagen også..

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Er de dyrere? Visste jeg ikke, har ikke brukt vanlig Libero på leeenge.. Kjøpe heller billig variant i vanlige bleier... Det vi bruker i barnehagen også..

Ja, pakken koster det samme, men er mindre up/go i pakken enn vanlig[:)] Er jo mindre i pakken med str 5 enn 4 f.eks, men koster det samme.

Jeg klarer ikke ta de på jeg[8D] Eller, jeg sliter skikkelig med det da.. hehe..
Har brukt det noen ganger, men vi bruker som regel alltid vanlige bleier alltid, men det er kanskje lurt å kjøpe up&go nå som han beveger seg mye[:)]

ORIGINAL: UnniMoor

Jeg klarer ikke ta de på jeg[8D] Eller, jeg sliter skikkelig med det da.. hehe..
Har brukt det noen ganger, men vi bruker som regel alltid vanlige bleier alltid, men det er kanskje lurt å kjøpe up&go nå som han beveger seg mye[:)]

Er ungen urolig er det nok ikke enkelt nei[8D] Jeg tar hendene gjennom begge hullene på bleien, tar fast i føttene hans og får den på slik.. teit forklart [8D]

ORIGINAL: UnniMoor

Er ungen urolig er det nok ikke enkelt nei[8D] Jeg tar hendene gjennom begge hullene på bleien, tar fast i føttene hans og får den på slik.. teit forklart [8D]

Oi, smart[:D]

Vi bruker stort sett up & go, syntes de er så mye lettere å ta på enn de med bårrelås. Han skal jo ikke ligge på ryggen når vi tar de på så det er en utfordring [:)]

Mamma tok ved en feil på han up&go på natta. Morgenen etter var det vått gjennom, så her bruker vi de ikke på natta. Men så bruker vi de egentlig ikke så mye på dagen heller[8|]

det tenker vi ikke noe særlig på.... Om det er den ene eller andre.. vi bruker begge, libero....

Back
Topp