Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pandalise
De er jo dyrere i innkjøp [8D]
Vet ikke jeg altså, bare spør om det er normalt [8D] Trodde alle bruke vanlige bleier på natta.. [:D]
Men hvis ungen får av seg tape-bleier må man nesten bruke up&go[8D]
ORIGINAL: *LilleVinkel*
De er jo dyrere i innkjøp [8D]
Vet ikke jeg altså, bare spør om det er normalt [8D] Trodde alle bruke vanlige bleier på natta.. [:D]
Men hvis ungen får av seg tape-bleier må man nesten bruke up&go[8D]
Er de dyrere? Visste jeg ikke, har ikke brukt vanlig Libero på leeenge.. Kjøpe heller billig variant i vanlige bleier... Det vi bruker i barnehagen også..
ORIGINAL: UnniMoor
Jeg klarer ikke ta de på jeg[8D] Eller, jeg sliter skikkelig med det da.. hehe..
Har brukt det noen ganger, men vi bruker som regel alltid vanlige bleier alltid, men det er kanskje lurt å kjøpe up&go nå som han beveger seg mye[:)]
ORIGINAL: UnniMoor
Jeg klarer ikke ta de på jeg[8D] Eller, jeg sliter skikkelig med det da.. hehe..
Har brukt det noen ganger, men vi bruker som regel alltid vanlige bleier alltid, men det er kanskje lurt å kjøpe up&go nå som han beveger seg mye[:)]
Er ungen urolig er det nok ikke enkelt nei[8D] Jeg tar hendene gjennom begge hullene på bleien, tar fast i føttene hans og får den på slik.. teit forklart [8D]