Up & go Vs teipbleier

Boblefrua

Forumet er livet
Vi bruker begge deler her hjemme.
Men bruker vi teipbleier må vi ha body, eller så sitter de ikke godt nok.
Flere som opplever det?
Eller kan du fint bruk teipbleier uten body?

Her kan vi fint bruke teipbleier uten body :-) holder seg der den skal, ihvertfall foreløpig.. Up & go har ikke vi begynt med enda, men på jobb synes jeg de er noe herk :-P men det er mest fordi alt av klær må av, for å få de på :-P

Kan fint bruke teipbleier uten body. Sitter fint på. UP & GO passer han tydeligvis ikke, for de bare lekker.

Bruker kun teip bleier. 3 åringen bruker ikke body, og har ikke hatt noe problem

Så lenge de bruker bleier så syns jeg det er mest praktisk med body, uansett type bleie. Men føler up & go er ganske ubrukelig generelt. Så bruker det omtrent aldri.

Hmmm. Da må det være vi som slurver:p
Ja, litt mer tungvint å skifte med up & go, men da blir det ingen bleie på låret:D

Her vrir hun seg uansett så det går ofte utenfor uansett bleie og tøy.
Vi bruker UpnGo men føler ikke det ene er bedre enn det andre egentlig.

Jeg syntes teipbleier er enklest, men om jeg forandrer mening når lillebror blir eldre er mulig :P bruker mye heldress på han og har ikke body under da. Syntes bleiene sitter fint, men så er han liten ennå. Hva jeg brukte på eldste husker jeg ikke.

har prøvd up and go men liker best teip bleier men kansje jeg forandrer mening når hun kan gå :confused005

Bruker kun teip og liker godt å bruke body iallefall til han kan gå selv, holder jo toppen på plass

Eldste passet ikke til up and go bleiene så med han var det bare tape. Minste nå bruker jeg bare up and go på:)

Bruker mest up&og hjemme, de har teip i bhg så han kommer jo hjem med det. Merker ingen forskjell for å være ærlig :P

Up and go hjemme og teip i bhg. Ikke plaget med at noen sklir ned. Strømpebuksa/stilongsen holder den på plass :)

Back
Topp