Up and awake

Lillegutt har sovet så urolig i hele natt, pleier å sove i si egen seng fram til 4-5, men i natt vrei han seg så fælt fra kl 24. Tok han ned i senga mi, med det resultat at vi ikke har sovet mye noen av oss... Han ligger å vrikker hodet fra side til side :p

Men når den lille klagen er ute, så ønsker jeg alle en fin dag. Selv får jeg kaffebesøk av tre fine snupper :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Slitsomt med sånne netter. Men jaggu er de søte uansett disse små :p
Ha en fin dag du også. Og kos deg med kaffebesøk :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Får håpe neste natt blir litt roligere :)
Ha en fin dag du også :)
 
Ja, satser på det :) Hvor bor dere jenter? Hva gjør dere på dagtid når det er så kaldt ute?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi bor i Tvedestrand. Vi pleier egentlig å gå trille tur hver dag men nå som det er - 16 i dag dropper vi det. Ellers koser vi oss hjemme eller reiser på besøk til noen:) pappa i hus er også hjemme siden han jobber i nordsjøen så er han hjemme en del og borte to uker.
 
Vi bor på Årnes, og her er det -20, så vi sitter inne i varmen og koser oss med litt kos og sang. Han sover jo for det meste enda, så egentlig sitter jeg bare å later meg foran tv'en med en kopp kakao ^^
Ellers så hender det vi drar en tur til mamma og spise middag der :)
 
Klarer snart ikke å slappe av hjemme mere! Gleeer meg til neste uke da d skal bli mildere :) Oscar sover ikke så mye på dagen heller, så jeg prøver å underholde han så godt jeg kan, men jeg er sliten (pleier d i mørketiden) og syns d er vanskelig å få tiden til og gå ;p Luksusproblem sier du?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp