MammaI2008
Andre møte med forumet
Jeg og samboeren min har sex ca 2 ganger i uka, noe som jeg ser på som helt normalt og helt okay. Men vi har ett helt orginalt og rett og slett kjedelig sexliv. Er kanskje litt kyssing, også utfører jeg oralsex på han, så er det selve sexen som er over på under 5 min. Så er vi ferdig, vi er ferdig med alt på under 20 min. Han ønsker seg litt mere, mens jeg liker det vi har.. Jeg har ikke noe sexleketøy, da jeg har prøvd en dildo, men merka med en gang, at jeg ikke likte å få noe oppi der.. (bortsett fra penis da..)
Noen som har noen tips om hva som kan funke??
Han kunne tenke seg å prøve å ha sex med andre (HJEEEEELP...) Blir redd av bare tanken jeg.. Derfor jeg lurte på noen har erfaringer med dette??
For jeg er ikke sjalu eller noe, men hadde jeg sett eller hørt eller noe om at samboeren hadde hatt sex med en annen jente, så hadde jeg blitt drit sjalu..
Men er villig til å prøve, for å få liv i sexlivet igjen 
Noen som har noen tips om hva som kan funke??
Han kunne tenke seg å prøve å ha sex med andre (HJEEEEELP...) Blir redd av bare tanken jeg.. Derfor jeg lurte på noen har erfaringer med dette??
For jeg er ikke sjalu eller noe, men hadde jeg sett eller hørt eller noe om at samboeren hadde hatt sex med en annen jente, så hadde jeg blitt drit sjalu..