UNNSKYLDNING????????????

Bruker123kar

Forumet er livet
FOLKENS, JEG TRENGER RÅD!!!

jeg skulle ha begynt i jobb igjen i morgen, men pga av kvalmen er jeg sykemeldt i to uker nå i første omgang..
men de på jobb(jobber skift, så der er man båder venner og kollegare lissom!!) lurer jo fælt på hva som feiler meg..
noen som har noen gode unnskyldninger????? har lagt denne tråden på sept09 også, men kanskje flere erfarne her på generelt[;)][;)]

Jeg hadde nok sagt det som det var, men det er meg folk er forskjellige [:D]

jeg jobber i olje/gass bransjen. mye løping i trapper, eller sitte stiv pinne med 17 dataskjermer rundt meg og overvåke en prosess der ett feil tastetrykk=1million i tap.. så der må man være veeeldig oppegående hele tiden.. dere som bare ville sagt det rett ut,jeg er bare 8+5 på vei, så har null interesse av å fortelle det ennåå.. vil liksom ikke at 70stk jeg bare pjatter fjas med til vanlig, skal vite om jeg mister.. om dere skjønner..[:)][:)]?
på sykemeldingen min står der hyperemesis som årsak, veit ikke hva det er jeg, men jeg er iallefall veldig kvalm, har gått litt ned i vekt, har veldig lavt blodtrykk, så jeg svimler ofte..

lurte på om jeg skulle si at jeg hadde kyssesyken eller virus som gjorde at jeg var mye svimmel.. jer er liksom typen som er sjelden borte fra jobb jeg..

du kan jo si at du har senebetennelse en plass (klassiker[:D]), har vrikket foten (den er kanskje litt vanskelig å forklare om du møter på en av de[8D]), ryggproblemer av ett slag, hmmmm. kommer ikke på mer i farten, men det bør i alle fall være noe som kan vare, og ikke bare en influensa.

Hypermesis betyr ekstrem svangerskapskvalme, og den kommer sikkert ikke til å gå over av seg selv med det første, så hold deg til noe langvarig[8D][:D]

virus på balansenerven! Gjør deg svimmel og gjør at du ikke klarer de daglidagse tingene[;)]
Lykke til[:D]

Back
Topp