Unnskyld...

*Stella*

Forumet er livet
Ja... jeg tror jeg har vært litt "irritabel og irriterende" i det siste... I alle flal har jeg vært slik ovenfor min forlovede, og muligens her også...
 
Jeg mener det ikke... kan jeg skylde på hormoner? (EL-hormoner?) Jeg har vært plagsom hjemme i alle fall, men han er en god mann, og lar seg ikke så lett irritere, og er snill og god med meg (men jeg skal være ekstra snill og god med ham i helga tenker jeg, det fortjener han!) og jeg tror nok jeg kanskje har vært det her også, så i så fall ber jeg om unnskyldning om jeg har tråkket på noen tær eller vært litt irriterende... Vet ikke hetl hva som har gått av meg, men jeg skal prøve å ta meg sammen...
 
Dere er en god gjen, og fortjener alt godt :)
 
Hei *Stella*
Har det på samme måte om dagen, dvs. mannen min som får det her også.. Helt utrolig at de mannfolka holder ut av og til... jeg har vært skikkelig grumpy[&:]
Du er nok unnskyldt [;)] Har ikke vært her inne så mye i det siste, men vi er kvinner hele gjengen og de fleste vet vel hva det innebærer[;)][;)]
 
Ha en knall dag!!
 
[:D]
ORIGINAL: Krokodillemor

ORIGINAL: T.W

*kremt* hm..har vel muligens merka noe,men trur det har gått helt greit det...[;)][;)]
 
Det er lov,og iallefall lov å skylde på hormoner....hehehe..
[:D]
 
Bedre nå?


Som T.W. sier. Det er helt lov å være litt irritabel. Vi er jo så proppfulle av hormoner oppi dette at noen ganger bobler det over [;)]

signerer jeg også.. [:)] [:D]
 
Har full forståelse for det, er sånn jeg å til tider. Huff sånn er det med de hormonene som tar helt styringen noen ganger....
Men må si jeg ikke har merka noe til at du har vært iritabel, men mulig jeg har gått glipp av noe[8|]
Du virker som en hjelpsom og kunnskapsrik jente[:)] Det inntrykket jeg har fått!
 
Back
Topp