Unnskyld meg, men...

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Snoflak

ORIGINAL: Kal-El

De er der til sexorgie-trådene vi pleier å ha 7 ganger i året ved fullmåne fra sør.

Fy faen,så har ikke jeg fått være med[>:]

hahaha ja fader eg savna deg igår gitt !!! Plis iche gjør det der mot meg igjen ! [:@][:@][:@][:@] heheh ;) Du må se de videoene eg la ut, han der sette ting i perspektiv, å han e dødens morsom..

Nummeret før jeg gir ut nr mitt,så dere kan slå alarm neste gang[X(] Ja jeg skal se dem[:D]

Hehehe nei for all del ikke gje nr ditt t meg.. eg komme t å ver ein stalker på deg.. ringe deg 24/7
heheheheh neida..

De er der til sexorgie-trådene vi pleier å ha 7 ganger i året ved fullmåne fra sør.

hahaha ja fader eg savna deg igår gitt !!! Plis iche gjør det der mot meg igjen ! [:@][:@][:@][:@] heheh ;) Du må se de videoene eg la ut, han der sette ting i perspektiv, å han e dødens morsom..

Nummeret før jeg gir ut nr mitt,så dere kan slå alarm neste gang[X(] Ja jeg skal se dem[:D]

Hehehe nei for all del ikke gje nr ditt t meg.. eg komme t å ver ein stalker på deg.. ringe deg 24/7
heheheheh neida..

Nei du har allerede fått tak i det gjennom en kompis som jobber i NRK og sjekker disse antenne i verdensrommet hele tiden sant? Han fant IPen min,deretter navnet mitt,og resten er enkelt derfra[:-]

Ja d stemme d.. Eg ha i tillegg innstallers små kamera overalt i huset ditt å lytte til huset ditt via satelitt... [:-]

Ja heilt utrolig... Syntes alle skal sette seg ned å se denne her : http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk
Det er en link til min store helt en stand up komiker som snakker om dagens samfunn.. hvor lett folk blir irriterte idag, på småting, at vi ikke heller kan være happy for hvor fantastisk verden vi faktisk lever i. Bruk 4 min av livet deres å se denne her, den e utrolig morsom og setter ting i perspektiv, slutt å irriter dere over pisseting. ;)

Så den. Bravo, utrolig bra [:D]

Haha[:D][:D][:D]
Liten tankevekker denne ja[:D]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Ja heilt utrolig... Syntes alle skal sette seg ned å se denne her : http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk
Det er en link til min store helt en stand up komiker som snakker om dagens samfunn.. hvor lett folk blir irriterte idag, på småting, at vi ikke heller kan være happy for hvor fantastisk verden vi faktisk lever i. Bruk 4 min av livet deres å se denne her, den e utrolig morsom og setter ting i perspektiv, slutt å irriter dere over pisseting. ;)

Så den. Bravo, utrolig bra [:D]

Haha[:D][:D][:D]
Liten tankevekker denne ja[:D]

;)

heheheheh neida..

Nei du har allerede fått tak i det gjennom en kompis som jobber i NRK og sjekker disse antenne i verdensrommet hele tiden sant? Han fant IPen min,deretter navnet mitt,og resten er enkelt derfra[:-]

Ja d stemme d.. Eg ha i tillegg innstallers små kamera overalt i huset ditt å lytte til huset ditt via satelitt... [:-]

Oi *late som om sofaen knirker når jeg beveger meg litt*[:-] Uff, nå kommer jeg ikke til å klare å la være å posere litt liksom.

Ja jeg har funnet ut forlengst at du har reeeelativt over gjennomsnittet luft i magen gitt.. Og ja.. de smileyene i denne tråden kunne blitt brukt for å illustrere din morgen ja .. [8|]

BV på sitt beste[;)]

ORIGINAL: Trude Ellerei

ORIGINAL: Trude Ellerei

Den skal jeg se, så fort vi er på side 10[;)]

Da har jeg sett den.
Fantastisk!
Og jeg kjenner meg igjen så godt også. Husker vi hadde en telefon i gangen/entreen, og en i kjellerstua før... og det var ganske stort å ha egen telefon i huset. VI hadde 2 (!) telefoner.
Og de var temmelige hypermoderne også, slike med taster på.

Før den tid hadde vi sånn ringe-skive
[link=http://images.google.no/imgres?imgurl=http://farm1.static.flickr.com/9/16072296_20345ffa24.jpg&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/hugovk/16072296/&usg=__DG298x-buqyV1hcwe3RVVaA5V6o=&h=375&w=500&sz=49&hl=no&start=8&um=1&tbnid=pLZCk32Ix_ZdWM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dpictures%2Bof%2Bold%2Bphones%26hl%3Dno%26sa%3DX%26um%3D1][/link]

Husker i hvertfall godt tiden før vi fikk hustelefon, og måtte gå et stykke til nærmeste telefonkiosk - alltid.

Og jeg husker gleden over den første mobilen...

Her kom jeg over en mimretråd på bv, da jeg søkte på gamle telefoner.
[link=http://forum.babyverden.no/fb.aspx?m=16953571]forum.babyverden.no/fb.aspx?m=16953571[/link]

Men poenget mitt, er at den youtube-snutten der, var morsom! Kjenner meg godt igjen. Og han har helt rett, vi er bortskjemte og utakknemlige.
Ting var jo ikke så mye bedre før... Det er jo fantastisk det vi har nå. Men allikevel syter og klager vi over småting.

Hehehe det stemmer det, vi klager over det aller aller meste faktisk.. Virker som om folk har så utrolig mye lettere for å snakke dritt enn å si noe positivt :)

Avsporinger er jo med på å forlenge denne tråden, da...

ORIGINAL: OhMyGod!!!

dette er alle oss inne på før svangerskapet!!!  kan ikke fjerne den da vettu[:D][:D][:D]

Næh..... for vi har prøverørsbaby......[8D]

Når jeg var liten og tenkte på hva fremtiden ville bringe, klarte jeg aldri i mine villeste fantasier engang å tenke ut: "Når jeg blir stor, kommer jeg til å bevitne en tråd på seks sider som omhandler ikoner".

Seriøst? Det har jeg tenkt på siden jeg var under skolealder. Trodde alle barn tenkte på det jeg.......Bare at jeg tenkte at tråden kom til å være 20 sider og så bli stengt av moderator fordi folk begynte å hisse seg litt for mye opp ........

nå er det jo mange som henger inne på forumene de tilhører og der blir det jo litt annet snakk en bare barn også da.
de fleste har vel sprika og drikki her inne så det kan da ikke være så fælt med litt nasty ting[8D][:D]

ORIGINAL: Chinchilla

Når jeg var liten og tenkte på hva fremtiden ville bringe, klarte jeg aldri i mine villeste fantasier engang å tenke ut: "Når jeg blir stor, kommer jeg til å bevitne en tråd på seks sider som omhandler ikoner".

Seriøst? Det har jeg tenkt på siden jeg var under skolealder. Trodde alle barn tenkte på det jeg.......Bare at jeg tenkte at tråden kom til å være 20 sider og så bli stengt av moderator fordi folk begynte å hisse seg litt for mye opp ........

Nei desverre. Jeg tenkte mer på ting som å spise min egen bæsj + smøre den utover kroppen min, røyke englestøv for så å gå ut naken innsmurt av bæsj og seriemorde horer.

ta en titt på tråden"Tihi".....

Nei desverre. Jeg tenkte mer på ting som å spise min egen bæsj + smøre den utover kroppen min, røyke englestøv for så å gå ut naken innsmurt av bæsj og seriemorde horer.

Har du fått oppfylt noen av drømmene dine da?[:D]

Du! Det tror jeg faktisk på!!!

Etter å ha lest samtlige innlegg i denne 10siders tråden, må jeg slenge inn at jeg nå skal legge meg og ............................ og til slutt:           [8D][8D][8D]

HAHAHAHAHAHAHAHA! Er det stadig noen som ikke har fått med seg "Tihi"-tråden ...? Eller den til slankerne...

ORIGINAL: Tessa

...helt seriøst; hva i alle dager har disse smileyene på et gravid/ babyforum å gjøre?

de er jo bare disqusting!

for ikke å snakke om disseEnhver DUST vet jo at man ikke skal drikke eller røyke når man er gravid så WTF?

Hmm..men nu e det jo et forum som hete Sex og samliv da

Back
Topp