unnskyld meg men....

ville ikke nekte noen noe jeg!!!!!! bare ville høre om det var flere enn meg som syns det er litt ekkelt å lage tråder ang mitt svangerskap når det er så mange prøvere her.. aktive vel å merke... jeg har vært på fs jeg å å har fått massevis av støtte igjennom prøvinga.. og nå er jeg gravid og vil dele mine erfaringer med andre gravide, kanskje å finne noen som er i samme område....
 
d er jo bare for å få svar på ting vi har vært gjennom..er da lov d da..er jo mye man lurer på å da er d jo best å spørre dem som netopp har blitt gravide..syns d er helt greit jeg at dem spør..
 
Det er jeg helt enig at en skal få lov til[:D] men EL-tester osv, hører da til før svangerskapet?[:)]
 
ORIGINAL: LALA84

Det er jeg helt enig at en skal få lov til[:D] men EL-tester osv, hører da til før svangerskapet?[:)]

ja skjønner hva du mener, men om jeg ser en tråd om d å ikke vil svare eller ikke lese d så hopper jo jeg bare over den..skjønner ikke helt hva problemet er..er da bare en liten irritasjon som blir til en stor sak..ikke sånn d skal være inne her
 
Hei, hei - jeg er en av prøverne. Forstår og er enig at det blir vel mye prat og tråder om el og lignende her inne. Men som en annen poengterte, er det godt å høre om tegnene dere heldige gravide kjenner, om vi kan relatere dem til våre symptomer.Noen av dere holdt også på slik dagene før dere testet.
 
Jeg skjønner at dere ønsker først og fremst å la praten handle om graviditet og spørsmål og tanker ang det. Men kan vi ikke alle prøve å ha litt tålmodighet? Dere vet at noen av prøverne kommer garantert til å havne her inne, andre ikke. De som ikke klarer det, går over i neste forum. Problemet er da løst. Og samholdt dere imellom kan styrkes og bygges på uten uromomenter.
 
Samtidig som vi prøvere kan bli mer aktive i FØR SVANGERSKAPET. Vi må respektere at terminklubben er for dem som skal føde i januar 2009. Håper virkelig jeg blir en av dere.
 
ORIGINAL: rico

Jeg og syns det er for mye av prøverne her.

Skal jeg da si min fulle og hele mening.

Terminforumene er for folk som er gravide. eller har født i i den mnd.

ergo har du født en liten en 5 mai 08 så tilhører du mai 08.
og så klart hvis du er gravid med termin i januar 10. så klart du skal være her.

personlig er jeg ikke her så mye. dette for alle som faktisk enda ikke er gravide men henger her og skriver aktivt.

Jeg vil heller bli kjent med jentene som skal være her inne i 9 mnd. Ja noen kommer jo litt etter. siden enn er fordelt over hele mnd. [:)]

Jeg ser ikke vitsen å henge på et terminforum enn ikke tilhører. Og da bare flytte over fra terminforum til terminforum. Noen tar det gjerne mange PP før enn blir gravide. plutselig har enn hengt da på snørr og førti terminforum. uten å tilhørt.

Så klart har enn venner her inne som enn vil følge med på så er det en annen ting. men da er enn heller ikke så aktiv. med å skrive f.eks. hadde el for 7 dager og nå har jeg nedtelling til jeg skal teste.


Dette er og like mye av de gravide som henger på før svangerskapet og spør graviditets ting der inne.

Det er en grunn til at vi har et forum med faser. før svangerskap. svangerskap. fødsel og nybakte foreldre eller noe i den duren.  og en grunn til at vi har terminforum.

Dette er nå da MIN mening. og jeg vet det er flere som faktisk og tenker den tanken.

 
Enig med deg Rico, i alle innleggene dine...
 
 
 
ORIGINAL: rico

ORIGINAL: samaha27


ja skjønner hva du mener, men om jeg ser en tråd om d å ikke vil svare eller ikke lese d så hopper jo jeg bare over den..skjønner ikke helt hva problemet er..er da bare en liten irritasjon som blir til en stor sak..ikke sånn d skal være inne her


Nei men det er noe som heter forums regler faktisk. og dem skal da følges uansett.

Og alt som har med prøving har faktisk et eget forum. som før svangerskap

Enig med deg samaha27!

Og hvis det er en forums regel som du sier så er det MANGE som bryter den regelen.. .. Ikke bare her, men på de andre forumene også..

Syns egentlig det blir litt for følsomt jeg da, snart så vil det bare være gravide på dette forumet..

Du kan jo bare la være å lese innleggene fra prøverene?[8|]
 
ORIGINAL: lillemg89

Helt ærlig, så syns jeg dere overreagerer..

BV er ett nettforum, det er seff. regler osv. men tråder som blir postet på feil faseforum blir vel flyttet og de som ikke blir flytter blir i feil faseforum, men er ikke det bare å la vær å svare og la tråden dø???

Enkelt.

helt enig..d var d jeg mener også..ingen tvang å svare på alle trådene som kommer inn..d er da valgfritt..er som jeg har sagt før en liten irritasjon blir til en stor sak
 
ORIGINAL: samaha27

ORIGINAL: lillemg89

Helt ærlig, så syns jeg dere overreagerer..

BV er ett nettforum, det er seff. regler osv. men tråder som blir postet på feil faseforum blir vel flyttet og de som ikke blir flytter blir i feil faseforum, men er ikke det bare å la vær å svare og la tråden dø???

Enkelt.

helt enig..d var d jeg mener også..ingen tvang å svare på alle trådene som kommer inn..d er da valgfritt..er som jeg har sagt før en liten irritasjon blir til en stor sak

 
Det er så tidlig enda! Minst halvparten av de som får januar-termin vet det ikke enda...

Det blir nok mye mer graviditetssnakk etter hvert...

Jeg reagerte også litt på at det var mye prøve-snakk, ikke at det var negativt, men jeg merket meg det.
Tråder som "nå har jeg el og håper på å komme inn hit" er jo bare artige da!

Men med litt tålmodighet nå så er snart de fleste prøve-situasjoner avklart (jeg har for eksempel ikm i dag el. i morgen og har dermed termin 14/15 januar) og de som må gå til neste pp går over i håpe-på-å-komme-på-februarforumet -modus. Akkurat denne måneden, mens folk venter på ikm og positiv test er nok litt unntakstilstand på alle terminforumene!
 
Klarer dere ikke å støtte prøverne i en måned? De som klarte det og ble gravide har hele 9 måneder å diskutere graviditet på. (8 hvis du eksluderer denne måneden!) Akkurat i denne måneden hvor folk prøver å bli gravide for så å få barn i januar må dere da tåle at noen er her inne og spør om hjelp og vil snakke med andre likesinnede? Eller er dere så "kjipe" at dere ikke vil dele forumet deres med noen når dere er så heldige at spiren satt....? [;)]
 
Det er min mening!! [:D]
 
ORIGINAL: bambina85

Klarer dere ikke å støtte prøverne i en måned? De som klarte det og ble gravide har hele 9 måneder å diskutere graviditet på. (8 hvis du eksluderer denne måneden!) Akkurat i denne måneden hvor folk prøver å bli gravide for så å få barn i januar må dere da tåle at noen er her inne og spør om hjelp og vil snakke med andre likesinnede? Eller er dere så "kjipe" at dere ikke vil dele forumet deres med noen når dere er så heldige at spiren satt....? [;)]

Det er min mening!! [:D]

 
Signerer denne!
 
Og jeg syns at prøvere burde holde alt som ikke har med selve svangerskapet å gjøre på rett underforum, og det er før svangerskapet. For all del, spørre om svangerskapet er da fullt lov, men Januar 2010 er da virkelig for de som har termin i Januar 2010. 
 
ORIGINAL: HanneHM

Og jeg syns at prøvere burde holde alt som ikke har med selve svangerskapet å gjøre på rett underforum, og det er før svangerskapet. For all del, spørre om svangerskapet er da fullt lov, men Januar 2010 er da virkelig for de som har termin i Januar 2010. 

 
Enig[:D] Spør i vei om det er noe en lurer på!
 
ORIGINAL: JeanetteB

ORIGINAL: bambina85

Klarer dere ikke å støtte prøverne i en måned? De som klarte det og ble gravide har hele 9 måneder å diskutere graviditet på. (8 hvis du eksluderer denne måneden!) Akkurat i denne måneden hvor folk prøver å bli gravide for så å få barn i januar må dere da tåle at noen er her inne og spør om hjelp og vil snakke med andre likesinnede? Eller er dere så "kjipe" at dere ikke vil dele forumet deres med noen når dere er så heldige at spiren satt....? [;)]

Det er min mening!! [:D]


Signerer denne!

 
Signerer også denne[:)]
 
La oss alle være enig om at vi noen gang er uenig, også er vi alle venner igjen [;)] Jeg ser saken til begge sider, og syntes begge har sine bra og dårlige poeng. Greit nok at vi kan diskutere her inne, men dumt visst det blir masse krangling og sånn. La oss være gode mot hverandre som jeg sier til ungene på jobb når de sloss. [:D] 
 
Det var en smule ironi i mitt innlegg. Jeg kan bare snakke for meg selv.. - det styrker mitt håp om å bli gravid ved å følge med på andre som er det. Det er derfor jeg spør om hvordan symptomer man har o.l., for å håpe at de faktisk er reelle siden dere er gravide. Man kan spørre så mange prøvere som er førstegangsprøvere jeg bare vil, men jeg vil aldri få så reelle svar som hvis jeg spør noen som sitter og er gravide og har vært gjennom det akkurat denne måneden.
 
Jeg ser også poenget deres - man trenger ikke en egen tråd for å fortelle om EL. Jeg har lagd innlegg om symptomer, og fordi jeg ønsket hjelp til å tyde en test jeg tok. Og der går min grense.
 
Men som sagt - prøverne vil dø ut om en 14 dagers tid, da er det bare de gravide igjen, mens prøverne velger om de vil fortsette inn i Februar 10 eller på Før svangerskapet.
 
Jess - jeg ser poenget, og jeg skjønner at det er kjipt å lese om alles EL. Men reell hjelp og råd håper jeg det er lov å kunne be om i ny og ne. Især siden man ikke har noen andre enn bf å snakke med det om på utsiden.  
 
Synes det er ganske vittig at denne typen tråd er på alle "nye" forum! [:D] Det som skjer er at det blir dårlig stemning mellom dem som tilhører forumet eller som kommer inn senere. Er jo ikke noen stor sak akkurat da, at noen er så spent over at de har el at de må utbasunere det litt og lurer på div ting. Dere som er gravide, var ikke det dere kankskje? [8|] Har prøvd en stund nå, og vet av erfaring at det kan ta litt tid før spiren sitter. Har skrevet litt på div nye forum, men man føler seg ikke spes velkommen når man leser slike tråder. Derfor skriver jeg ikke noe lenger, bare sniker litt. Hehe, men er mer avslappet nå enn sist. [;)]
 
Men samtidig skal det sies at man ikke føler seg særlig velkommen når man leser sånne tråder da [;)]
 
Back
Topp