unnskyld meg men....

mirakelimage

Glad i forumet
er det ikke noen gravide her??? vi ikke fornærme noen men syns det er lite til å være et terminforum liksom....[8|][8|][8|][8|]
 
Jeg er gravid, ta en titt på terminlisten, vi begynner da å bli en del. [:D]
 
[:D][:D] syns de siste gangene jeg har værtinnom har vært "håper å komme inn hit" og "jeg skal teste snart" å slik.. ville ikke fornærme noen nei!!!!!!!!! 
alle er velkommne men man verger seg å skrive om graviditeten rundt prøvere...[8|]
 
e e vertfall gravid[:D]
 
Jeg er gravid, eller jeg vet ikke lenger.. Begynte å blø, så er ikke sikker på om jeg har mistet eller ikke..
Derfor har jeg ikke begynt å "henge" her for fullt enda..
 
er og gravid[;)]
 
ORIGINAL: rico

Jeg og syns det er for mye av prøverne her.

Skal jeg da si min fulle og hele mening.

Terminforumene er for folk som er gravide. eller har født i i den mnd.

ergo har du født en liten en 5 mai 08 så tilhører du mai 08.
og så klart hvis du er gravid med termin i januar 10. så klart du skal være her.

personlig er jeg ikke her så mye. dette for alle som faktisk enda ikke er gravide men henger her og skriver aktivt.

Jeg vil heller bli kjent med jentene som skal være her inne i 9 mnd. Ja noen kommer jo litt etter. siden enn er fordelt over hele mnd. [:)]

Jeg ser ikke vitsen å henge på et terminforum enn ikke tilhører. Og da bare flytte over fra terminforum til terminforum. Noen tar det gjerne mange PP før enn blir gravide. plutselig har enn hengt da på snørr og førti terminforum. uten å tilhørt.

Så klart har enn venner her inne som enn vil følge med på så er det en annen ting. men da er enn heller ikke så aktiv. med å skrive f.eks. hadde el for 7 dager og nå har jeg nedtelling til jeg skal teste.


Dette er og like mye av de gravide som henger på før svangerskapet og spør graviditets ting der inne.

Det er en grunn til at vi har et forum med faser. før svangerskap. svangerskap. fødsel og nybakte foreldre eller noe i den duren.  og en grunn til at vi har terminforum.

Dette er nå da MIN mening. og jeg vet det er flere som faktisk og tenker den tanken.

 
takk takk rico,.... [:)] akkrat det var det jeg mente!!! er ikke så flink til å formulere meg .. jeg er også redd for å miste og er innom fs men er ikke så aktiv lengre for å ikke støte noen... er jo derfor man flytter hit, for å kunne dele de 9 mnd med andre
 
respekterer din mening fullt.
men synes du egentlig d er så rart at man er her inne når man håper man er gravid?
for meg er d en måte å komme igjennom en pp på... ikke noe galt i d synes jeg!
jeg vet ikke om jeg er gravid ennå, men synes d hjelper å ha noen å snakke m som både er gravide, og de som håper de er d!! godt å ha noen å dele erfaringene med[:)]
jeg har ingen problemer med at dere diskuterer graviditeten, selvfølgelig skal dere d!!! jeg hadde vel ikke vært her om d var noe jeg hadde ett problem m hadde jeg vel...
 
Jeg er også gravid[:D] 
 
Signerer litt det som dere andre sier, at det blir en del innlegg om prøving, ikm og el i stedet for graviditet, og da blir det gjerne at en vegrer seg litt... ingenting vondt ment[:D]
 
ORIGINAL: lalline

respekterer din mening fullt.
men synes du egentlig d er så rart at man er her inne når man håper man er gravid?
for meg er d en måte å komme igjennom en pp på... ikke noe galt i d synes jeg!
jeg vet ikke om jeg er gravid ennå, men synes d hjelper å ha noen å snakke m som både er gravide, og de som håper de er d!! godt å ha noen å dele erfaringene med[:)]
jeg har ingen problemer med at dere diskuterer graviditeten, selvfølgelig skal dere d!!! jeg hadde vel ikke vært her om d var noe jeg hadde ett problem m hadde jeg vel...

 
men det er jo derfor man har før svangerskapet....[8|] nettop for å få støtte å dele erfaringer med i prøvingen....
 
den er grei...beklager men jeg trodde faktisk man kunne være her og spørre om slike ting jeg..men da tok jeg feil da..
da skal jeg komme meg inn på før svangerskap, så får jeg kanskje komme inn hit igjen om jeg skulle være så heldig.
 
 
var d noen som ble litt overfølsom her nå tro eller har jeg missoppfattet??er vel ikke noe som er galt i å spørre hvordan vi oppdaget ting osv..er da mye vi alle også lurte på å da er d jo greit å spørre DEM som FAKTISK netopp har blitt gravide enn dem som ALDRI eller lenge siden de har vært d..så jeg synses dette blir litt feil å nekte andre å komme inn her for å spørre etter ting..d er min mening
 
Ikke for å såre noen med dette, men: Hvis en ønsker å dele erfaringer med andre i samme situasjon, som kanskje tror de er gravide, eller har andre spørsmål, så kan en jo bruke det generelle forumet om svangerskap, og så heller når du er sikker på at du er gravid komme til det forumet som passer best for din termin.. Ettersom en leser på babyverden sine forumsregler, virker det som om det er slik det er ment å våre og:
 
Fokus
Vi minner om at fokuset på sidene bør holdes på temaene å prøve å bli gravid, å være gravid eller ha barn. Prøv å legge innlegg inn i riktig kategori (forum). Tråder kan bli flyttet, sperret eller slettet dersom moderator/administrator mener at de er plassert feil. 

 
 
en ting til..om dem ikke skal få spørre eller svare i en tråd her da kan jo ikke vi heller drive m d andre steder da å heller ikke svare på noe..hverken på fs eller andre terminforum..har sett mange av dem som hører til her har drevet på fs også..synes dette blir litt for dumt å nekte andre å være her å spørre etter noe eller svare på no tråder.. mente alle skulle ha d trivelig inne her jeg
 
Back
Topp