C cattis83 Glad i forumet 8 Aug 2007 #1 Jeg har vært på ferie og kom hjem i går,så bra dere har lagt ut nytt tema[:D]
Ariana Forumet er livet 8 Aug 2007 #2 Det går så fint så..! [:D] Vi ventet til i dag, sånn i tilfelle du kom innpå... Så du var innom i helgen, så derfor vi ventet... [;)]
Det går så fint så..! [:D] Vi ventet til i dag, sånn i tilfelle du kom innpå... Så du var innom i helgen, så derfor vi ventet... [;)]
C cattis83 Glad i forumet 8 Aug 2007 #3 Var nok ikke jeg som var innom i helgen, vært på ferie nesten en uke[:D]
Ariana Forumet er livet 8 Aug 2007 #4 ORIGINAL: cattis83 Var nok ikke jeg som var innom i helgen, vært på ferie nesten en uke[:D] hmm, noen var iallefall pålogget men ditt nick... [8|]
ORIGINAL: cattis83 Var nok ikke jeg som var innom i helgen, vært på ferie nesten en uke[:D] hmm, noen var iallefall pålogget men ditt nick... [8|]
C cattis83 Glad i forumet 8 Aug 2007 #5 ORIGINAL: Ariana ORIGINAL: cattis83 Var nok ikke jeg som var innom i helgen, vært på ferie nesten en uke[:D] hmm, noen var iallefall pålogget men ditt nick... [8|] Hmmm da spøker det, for jeg satt på vestkysten i Danmark uten pc.[:D]
ORIGINAL: Ariana ORIGINAL: cattis83 Var nok ikke jeg som var innom i helgen, vært på ferie nesten en uke[:D] hmm, noen var iallefall pålogget men ditt nick... [8|] Hmmm da spøker det, for jeg satt på vestkysten i Danmark uten pc.[:D]