Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå blir jeg dårlig av kaffe, så blir stort sett bare en kopp, men forrige svangerskap klarte jeg ikke holde meg unna og drakk stort sett minimum 3 kopper. Legen mente det var helt greit.Ja, det har du helt rett i. Jeg har prøvd et par ulike nå, og synes ikke de smaker så godt. Men jeg er også glad i te (uten te-in) så jeg erstatter mer og mer av kaffen med det!) Drikker helst yogi- te og pukka, synes de har mange skikkelig gode. Leser at gravide som drikker mer enn 3 kopper kaffe daglig har 60% sjanse til å føde barn med lavere fødselsvekt enn de som drikker moderat. Jeg drikker nå tre kopper og tenker at jeg skal ned i to.
Haha, ja jeg har i grunn samme erfaring som deg. Da jeg ble gravid førstw gang lå "grensa" på tre kopper. Med andremann var de gått ned til to på anbefalinger mener jeg, og nå er det også to. Jeg drikker enda litt kaffe, men heldigvis så sier kroppen selv nei det mer enn en/to kopp for tida. Elsker kaffe til vanlig og hadde litt trøbbel med å trappe ned helt i starten. Jeg drakk kanskje litt mer enn anbefalt de to forrige svangerskapeneNå blir jeg dårlig av kaffe, så blir stort sett bare en kopp, men forrige svangerskap klarte jeg ikke holde meg unna og drakk stort sett minimum 3 kopper. Legen mente det var helt greit.
Hørte også at nesespray kan hindre fostervekst, så siden jeg var otrivinoman og kaffeoman sidte svangerskap, så burde jeg jo fått en bitteliten baby..,
Jeg var igrunn gla han ikke var større! 4100 og 53 cm er mer enn nok for meg![]()