Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillemor1
Jeg har alltid vært veldig plaget av UVI og så lenge jeg er i et fast forhold så er jeg avhengig av tranebær kapsler. Gikk 3 uker uten en gang og merket at det begynte å komme, begynte på kapslene igjen og borte var det. Så her har det absolutt en virkning. Kanskje det har noe med hvilken type, jeg brukte cranmax. Og selvfølgelig alt det andre sjefsgaupa nevner over som hygienen og gå på do etter sex. Og ikke sitte på kaldt underlag som steiner, betong-gulv ol.
ORIGINAL: FABU12
På skolen lærte jeg også at når du føler deg "tømt" etter å tisset ferdig, så skal en presse litt til så de siste dråpene kommer ut - fordi det lett samlet seg og vokste bakterier i den resterende urinen. Vet ikke om det er hold i det, men jeg pleier gjøre det for sikkerhets skyld.
ORIGINAL: Lillemor1
Jeg tok de under hele graviditeten, fikk beskjed av legen at det var lurt fordi jeg hadde så mye problemer med det fra før og at det kunne være farlig å få det når man var gravid.[:)] Tok 2 kapsler om dagen, 4 i et par dager hvis jeg hadde glemt de og merket at det begynte å komme. Når jeg tok 2 om dagen så trengte jeg ikke å drikke juice el innta noe annet. men er veldig lurt å drikke masse vann så en får skyldt godt ut.