Unngå nikotin?

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det noen som ikke har klart å holde seg unna snus/røyk? Snuste masse før jeg ble gravid, men sluttet straks jeg fant ut at jeg hadde blitt gravid. Kjenner fortsatt at det er vanskelig å la være å kjøpe seg en boks selv etter 25 ukers opphold! Merkelig at suget sitter igjen så lenge..

Er det noen som ikke har klart å holde seg unna snus/røyk? Snuste masse før jeg ble gravid, men sluttet straks jeg fant ut at jeg hadde blitt gravid. Kjenner fortsatt at det er vanskelig å la være å kjøpe seg en boks selv etter 25 ukers opphold! Merkelig at suget sitter igjen så lenge..

Jeg sliter ennå etter røykeslutten, må innrømme at det har lagt seg noen ekstra kilo i tillegg til babyvekt... Jeg har ikke noen gode tips, propper i meg med sjokolade og lignende istedet for å tenne en røyk :-)

Jeg bruker onico snus og det hjelper meg veldig!:)

Jeg slutta med snus lenge føre jeg ble gravid.. Men kjenner jeg har veldig lyst på snus til tider.. Klarer heldigvis å holde meg unna :) :)

Jeg bruker onico snus og det hjelper meg veldig!:)

Har brukt det noen ganger når det virkelig er "krise" men føler ikke det hjelper så mye.. Men ifølge slutta-appen har jeg spart over 13000 kr på å slutte, og det er jo en ganske fin trøst, i tillegg til at jeg gir et bedre grunnlag for mini :)

Jeg sliter ennå etter røykeslutten, må innrømme at det har lagt seg noen ekstra kilo i tillegg til babyvekt... Jeg har ikke noen gode tips, propper i meg med sjokolade og lignende istedet for å tenne en røyk :-)
Jeg dekker også suget med andre ting. NOE må man jo ha :p og er vel bedre med sjokolade enn røyk eller snus!

Jeg røyket før, men sluttet så fort jeg fant ut at jeg var gravid :) Var fast bestemt på at jeg da ikke skulle røyke mer, hvertfall ikke under svangerskapet! Det har gått overraskende bra :D Men merker at det er tøft i noen sammensetninger med andre røykere! Men som tidligere nevnt, det skaper et mye bedre grunnlag for lillegutt og det gjør det så absolutt verdt det :)

Kjøpte en onico med en gang jeg testa positivt, brukte det i et par uker. Når kvalmen kom frista ikke det heller, så det gikk egentlig greit å bare slutte. Like imponert over at samboeren og har slutta pga babyen nå!

Hender jeg får lyst på en, men skal prøve å ikke begynne igjen etter fødsel.

Back
Topp