Unngå nikotin?

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det noen som ikke har klart å holde seg unna snus/røyk? Snuste masse før jeg ble gravid, men sluttet straks jeg fant ut at jeg hadde blitt gravid. Kjenner fortsatt at det er vanskelig å la være å kjøpe seg en boks selv etter 25 ukers opphold! Merkelig at suget sitter igjen så lenge..

Slipper heldivis det suget. Flink du er som har klart å holde opp!!! :-)

Jeg skal være ærlig og si at jeg ikke har klart å holde meg borte fra snus - og jeg SKJEMMES.
Har vært storsnuser i maaaange år, og hater det.
Siden testen viste positiv, har jeg prøvd hver eneste dag å slutte. Jeg er rett og slett SVAK.

Gjør alt annet rett, spiser ikke det jeg ikke skal spise osv...
Heldigvis viser kontroller god vekst, og ultralydene har vært bra. Jeg bestilte privat ultralyd i uke 28 for å sjekke igjen, fordi jeg bekymret meg.

Har prøvd å skremme meg selv på alle måter jeg kan, men ingenting hjelper :(
Er selv barn av en mor som røyket hele svangerskapet (og inne i oppveksten), så mulig det påvirker meg?

Finnes ingen unskyldninger selvsagt, og jeg føler meg som dritt på grunn av dette.

Jeg har vært røykfri nå siden februar i fjor :) og vettu hva, jeg gleder meg litt til den dagen jeg kan ta en liten røyk igjen ;) jeg er så utrolig røyksyk, det er til å bli sprø av... Det er ikke så jeg holder på å sprekke, det er jeg for sterk/ egen til, men det er jo så plagsomt...

Tok en avsluttene røyk etter testen viste positivt, har holdt meg siden. Noe av det som holder meg oppe er at jeg gleder meg til å begynne i gjen:-/ kommer ikke til å prioritere røyk før amming, men ser frem til å kunne ta meg en røyk når jeg kan:-D probleme med å holde seg blir bare vanskeligere:( har sv.skapsdiabetes, så må kutte ut snop osv. Kjenner at røyksuge melder seg mer etter det. Har nok bytta ut røyken med litt snop/mat:( å nå må alt kuttes ut! Vanskelig!

Back
Topp