Unnfanget 28. april 2013, håper å se dagens lys 21. januar 2014

MiRakel

Andre møte med forumet
Hei. Gleden over at mirakelet har skjedd og frykten for at noe skal gå galt fyller hele meg for tida. Jeg er 38 år og hadde gitt opp håpet da mensen uteble nå i begynnelsen av mai. Siden kjæresten min bor et stykke unna dette året pga jobb, er det i tillegg få anledninger til å la mirakelet skje. Men søndag 28. april må det ha skjedd. Brystene mine ble ømmere og ømmere, jeg venta på mensen hver dag, gikk med bind for sikkerhets skyld, men skjønte denne uka at det faktisk kunne være et lite mirakel i magen min. Graviditetstest på tirsdag, og begge viste en klar blå strek - så da er det ikke tvil. På mandag skal jeg til legen. Og kjæresten min og jeg er naturlig nok bekymra for at dette skal bli en kortvarig glede. Men vi får ta det som kommer. Jeg skal holde ut desperat søvnbehov, ømme bryster, manglende matlyst og treg mage HUR LENGE SOM HELST, bare dette går bra. Jeg ble så glad da jeg skjønte at det var mulig å være med i et slikt forum med andre som har omtrent samme termin. For vi har bestemt oss for å ikke si det til noen før mot slutten av juni/begynnelsen av juli. Det er fint, men også litt ensomt, å ikke kunne dele det med noen. Så her er jeg, sammen med dere andre damer med mirakler i magen. Håper det blir et fellesskap som varer helt frem både for dere og for oss.
 
Hei! Så fantastisk skrevet, hjertelig velkommen skal du være, gratulerer med spiren i magen, dette skal gå så bra!! :)
 
velkommen og spira klorer sef fast :)
 
Gratulerer med mirakelet i magen!!! <3 håper spiren vokser seg til en stor og fin baby!!! :D

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
 
Gratulerer og velkommen hit :)
 
Gratulerer så mye og velkommen til et utrolig hyggelig terminforum :)
 
Gratulerer så mye med spireliten:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gratulera så masse og velkommen i klubben! Slike mirakler er alltid veldig velkomne! Håpar du får gå svangerskapet ut og har eit vidunder i armane dine i.l.a januar 2014! :)
 
Du verden! Takknemlig over mirakelet i magen, og veldig glad for å være her sammen med gode søstre i samme situasjon. Er det rart tårene sitter lett i dag? Håper vi holder sammen i tykt og tynt, damer!
 
Back
Topp