Unnfangelsen

Imogene

Forumet er livet
VIP
For dere som er noenlunde sikre på unnfangelsen; når skjedde den?
Noen dager før, rett før, under etter etter EL-dagen?

Er litt spent på om dette med kjønn stemmer utifra dette.

Jeg har blitt gravid på EL-dagen (ihvertfall den med positiv test og smerter) begge gangene. Første gang fikk vi gutt, så jeg tror det blir det denne gangen også :-)

ganske sikker på at unnfangelsen skjedde på EL-dagen, kan evt være to dager før også, men tviler. skjedde på EL-dagen sist og da ble det gutt, så da stemte det med den teorien. Men har en lite følelse på at det er jente denne gangen da.. vi får se 

Jeg fikk aldri positive EL-tester, så akkurat på dagen jeg hadde EL vet jeg ikke. Men vet hvor den er unnfanget :-) 

vi var utge tre dager før el, og bare da. Ble heller ikke satt tilbaker på UL. Da hadde mannen også spart i to uker :P 

Her er det enten dagen før eller dagen etter, så bli spennende å se......

Jeg tror det har noe å si, men det er helt klart andre faktorer som og spiller inn spermkvalitet, stilling etc. har en sex EL-dagen er det vel en 50/50 sjanse, er vel slik at viss  man har sex mange dager før så er det mest sannsynlig at viss noen har overlevd så er det jentespermene og dager etterpå så er det mest sannsynlig at guttespermene vinner kappløpet

Hadde 2 dager i juli hvor EL - testen var positiv, så er ganske sikker på hvortid den lille ble unnfanget :) 10 dager etterpå testen jeg positivt :)

Jeg vet ikke helt, kjørte på annenhver dag rundt EL, så rett før, på EL eller rett etter...

Vi hadde sex fire og to dager før el, så her bør det jo komme en jente da - men trro egentlig at det kommer en gutt til

Bare fire uker og to dager til ul....

Et par-tre dager etter EL her - hmmm da er det altså stor sjanse for gutt?

Hadde helst ønsket meg ei jente til, men vi får se.....

Er ikke sikker på når h*n ble unnfanget, prøvde å ta noen EL-tester men den ble alltid negativ av en eller annen grunn, så jeg ga i grunnen opp.

vi hadde sex etter en SA, så usikker på når EL var.....

BlackBeauty skrev:
Her er det enten dagen før eller dagen etter, så bli spennende å se......

Jeg tror det har noe å si, men det er helt klart andre faktorer som og spiller inn spermkvalitet, stilling etc. har en sex EL-dagen er det vel en 50/50 sjanse, er vel slik at viss  man har sex mange dager før så er det mest sannsynlig at viss noen har overlevd så er det jentespermene og dager etterpå så er det mest sannsynlig at guttespermene vinner kappløpet

Ja, det er jo mange faktorer som spiller inn. Mange rundt meg tror vi venter jente - men jeg er liksom så sikker på at det er en gutt. Vi hadde ikke sengekos etter EL. Tror jeg.. hadde ihvertfall ikke dagen etter positiv test. Så det KAN jo ha resultert i en jente!

Spiller jo egentlig ingen rolle - men jeg er født nysgjerrig......

Hos oss dret vi rett og slett i EL osv, og koste oss som bare - Sim sala bim! Jeg ble gravid på 2. forsøk ;D Testet positivt 5 dager etter IKM-dagen i august. Jeg må si meg enig med BlackBeauty om faktorene som spilles inn :)
Først skal vi vite kjønn slik at vi kan vurdere om når unnfangelsen inntraff :P Eller tenker jeg feil?

Lotte har tatt livet av alle unnfangelse teorier jeg har hatt jallefall . hihihihihi
Vi hadde oss på den dagen jeg hadde eggløsning og utifra min teori skal det være en gutt fordi guttesædceller svømmer raskere enn jentesædceller ... trodde jeg ...... men det blir ei jente her og maska ble lang. Så man skal aldri si aldri

Chello skrev:
Lotte har tatt livet av alle unnfangelse teorier jeg har hatt jallefall . hihihihihi
Vi hadde oss på den dagen jeg hadde eggløsning og utifra min teori skal det være en gutt fordi guttesædceller svømmer raskere enn jentesædceller ... trodde jeg ...... men det blir ei jente her og maska ble lang. Så man skal aldri si aldri

Hehe, ingen regel uten unntak!
Jeg aner ikke hva som skjuler seg i magen her, men hvis jeg skal følge myten/teorien er det gutt

Påskeharen skrev:
Hos oss dret vi rett og slett i EL osv, og koste oss som bare - Sim sala bim! Jeg ble gravid på 2. forsøk ;D Testet positivt 5 dager etter IKM-dagen i august. Jeg må si meg enig med BlackBeauty om faktorene som spilles inn :)
Først skal vi vite kjønn slik at vi kan vurdere om når unnfangelsen inntraff :P Eller tenker jeg feil?

Klaffet på 2. forsøk her også. Vi gikk jo inn for å treffe EL, og blåste en lang F i hvilke svømmere som liksom skulle være raskest.
Jeg skjønner egentlig ikke tankegangen din for å være ærlig

Tror det har skjedd på El-dagen med tanke på termin.så får vi se om vi får vite noe på fredag

Back
Topp