Unner virkelig dere

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
som har barn.
Som bruker helgene til å være sammen med familien og gjøre hyggelige ting sammen.
Om det så bare er å perle eller bygge lego.
Kjenner på det å være over 30 og ufrivillig barnløs.
Dere er virkelig heldige! :Heartred:Heartred

❤️❤️❤️

Der satt du skikkelig ord på det og det stakk litt. Vi fikk det til etter 3-4 år og ivf, kunne ønske jeg kunne hatt et et lite tegn jeg kunne vist til dere som går gjennom assistert befruktning som ser oss trille på gaten og gi dere en god klem ❤️ og si at han her var ikke lett å få til.

Jeg nyter hver eneste dag og setter så inderlig pris på det. Spesielt etter en litt lang vei.

Masse lykke til, det blir din tur også ❤️❤️ Og da er alt det vonde så verdt det!! ❤️❤️

Etter 11 år som prøver, så vet akkurat hvordan du har det :sorry:
Men en gang blir det, forhåpentligvis, våres tur også :Heartpink

Tenker stadig på dette og er så takknemlig for at vi har vært heldige! Det er ikke noe å ta for gitt!
Takk for at du minner om hvor viktige de små tingene er!
Håper for alle prøvere!

Tenker på det hver dag! Kjenner en meget dyp takknemlighet, tårene presser ofte på (gledestårer).
Hadde en samtale med eldstemann (7 år) her om dagen. Har sagt til han at ikke alle kan få barn, og da sier han.
«Sant mamma, du er heldig som har meg og lillesøster? Dersom du ikke hadde hatt oss, ville du være lei deg da? Ville du ha gråtet?»
Han skulle bare visst.. Han satt på PP1, Lillesøster tok 5år med hjemmeprøving+ to innsett ICSI/FER.

Håper alle her inne får ønsket sitt oppfylt:Heartred

Jeg gikk uten prevansjon i hvertfall 4 år før første kom. Nå er han 6 år, vi har fullført 1 Ivf forsøk og 4 avbrutte. Vi har sittet perlet og bygd lego sammen i dag, så virkelig en oppvekker på hvor heldig vi er:smiley-ashamed008 Veien er ikke enkel men jeg håper vi alle lykkes. Stor klem til deg:happy:

Der satt du skikkelig ord på det og det stakk litt. Vi fikk det til etter 3-4 år og ivf, kunne ønske jeg kunne hatt et et lite tegn jeg kunne vist til dere som går gjennom assistert befruktning som ser oss trille på gaten og gi dere en god klem ❤️ og si at han her var ikke lett å få til.

Jeg nyter hver eneste dag og setter så inderlig pris på det. Spesielt etter en litt lang vei.

Masse lykke til, det blir din tur også ❤️❤️ Og da er alt det vonde så verdt det!! ❤️❤️
Der sa du det. Tenk om vi ivf-ere kunne hatt ett hemmelig tegn. Slik at når man misunner alle som er gravid eller har baby og tenker at de aner ikke hvor heldig de er.. Så kunne man luket ut de følelsene for de som har slitt for å komme dit. Skulle gjerne visst hvem de er, for det kan jo være hvem som helst av de man ser. Vi er heldige vi som har barn, selv om jeg så inderlig vil gi han søsken. Så heier ekstra på alle dere som ikke har:Heartred

Der sa du det. Tenk om vi ivf-ere kunne hatt ett hemmelig tegn. Slik at når man misunner alle som er gravid eller har baby og tenker at de aner ikke hvor heldig de er.. Så kunne man luket ut de følelsene for de som har slitt for å komme dit. Skulle gjerne visst hvem de er, for det kan jo være hvem som helst av de man ser. Vi er heldige vi som har barn, selv om jeg så inderlig vil gi han søsken. Så heier ekstra på alle dere som ikke har:Heartred

Jepp❤️❤️

Back
Topp