Jeg skal en tur på spa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har unna meg selv en dag på spa med gravidmassasje for et par helger siden. Det var dyrt men helt fantastisk! Anbefaler absolutt en dag på The Well og mother to be-behandlingen(75 min) hvis man ikke bor så langt unna Kolbotn
Samboeren var også med da, men han ville ikke ha noen behandling så han satt i sauna mens jeg fikk massasje. Også spiste vi lunsj der. På kvelden dro vi ut å spiste på en restaurant vi hadde lyst til å prøve i Oslo.
Så vi hadde en hel dag der vi bare kosa oss. Dette var i stede for å dra på en storbytur eller noe annet
Åh! Det hørtes helt fantastisk ut!!
Får vipper hver 4uke..kjennes og ligge på rygg så lenge, men har funnet ut at å drikke et stort glass vann rett før hjelper blir ikke så uvel og svimmel
Får vipper hver 4uke..kjennes og ligge på rygg så lenge, men har funnet ut at å drikke et stort glass vann rett før hjelper blir ikke så uvel og svimmel
Jeg går annenhver uke, så ligger ikke så lenge, men jeg synes det hjelper veldig å legge et pledd eller en pute under halve ryggen sånn litt på siden. Sånn at man ligger litt på skrå, hvis du skjønner? [emoji5] Jobber med vipper selv og har prøvd mange finurlige ting for å hjelpe gravide [emoji5]
Jeg går annenhver uke, så ligger ikke så lenge, men jeg synes det hjelper veldig å legge et pledd eller en pute under halve ryggen sånn litt på siden. Sånn at man ligger litt på skrå, hvis du skjønner? [emoji5] Jobber med vipper selv og har prøvd mange finurlige ting for å hjelpe gravide [emoji5]
Merker du forskjell på holdbarheten nå som du er gravid? Mtp hormoner og sånn? [emoji4]
De sitter ennå bedre [emoji5] Håper det fortsetter sånn [emoji7] Negler derimot [emoji1361] sitter veldig dårlig.. men jeg visste jo at det kunne skje [emoji85]
Kan ikke si jeg merker noen forskjellMerker du forskjell på holdbarheten nå som du er gravid, mtp hormoner pg sånn? [emoji4]