Unn

siwro

Gift med forumet
Er det noen her som tilhører UNN i tromsø her?? er de flinke der?og pleier det å ta lang tid fra man blir henvist til forsamtale? er såååå spendt, håper de er kjempeflinke der...

Tusen takk for det RANDOLF

aaah så bra di e flink der da:-) på forsamtalen ka spørr de etter der? e såååå spendt...da får man smør se m tålodihet, passa litt bra siden typen går skole frem tel jul..så da slepp man "forstyrr"han i d...

oj beklager det ble dialekt, vandt med å skrive på dialekt[:@][;)]

Vi hører/hørte til UNN[:)]

Her gikk det veldig fort fra jeg var hos legen til vi fikk innkalling til forsamtale. Var hos legen midt i januar i fjor og 26.februar var vi til forsamtale. Er ikke vanlig at det tar så kort tid så vidt jeg vet, men jeg aner ikke hvorfor vi fikk det så kjapt. På forsamtalen går dere igjennom dere begge, hva dere jobber med, eventuelle sykdommer hos dere og i familien, om dere røyker/drikker, syklusen din osv. Mannen må levere sædprøve om morgenen så får dere svar på den på samtalen (sånn var det her i allefall).

De er kjempeflinke og ikke minst veldig, veldig hyggelige på IVF-enheten ved UNN. Vi følte oss velkommen og ivaretatt fra første stund, sitter igjen med en veldig god opplevelse av forsøket. Hadde en del med jordmor Åshild Grepperud og gjøre, og jeg skulle ønske jeg kunne hatt henne på fødselen for hun var virkelig en super dame. De andre legene der er også helt supre, og de har god erfaring i dette og kan sine saker. Vi er storfornøyde med alle der, hadde med alle overlegene der og gjøre i løpet av forsøket og det klaffet her i allefall[;)]

Masse lykke til!

Ahh så flott å høre, gleder meg til å komme i gang. er såååå spendt, håper det går på første forsøk, og håper vi slipper å vente så aaaalt for lenge...

Vi tilhører der ja. men har ikke kommet så langt enda. venter på tesa/pesa for å få vite om vi kan få barn sammen. men ting går relativt fort der, og de virker flinke [:)]

ORIGINAL: ønsker_baby

Vi tilhører der ja. men har ikke kommet så langt enda. venter på tesa/pesa for å få vite om vi kan få barn sammen. men ting går relativt fort der, og de virker flinke [:)]

aaah man må ta sånn før evt, prøverør? spennende.. det må vel alle?

Vi var på UNN. Synes de er veldig koselige der. Vi sendte søknad i november 2007, starta med spray i mai 2008.

Spørs hva du mener med flinke... Men vi var hvertfall fornøyd. Om man lykkes eller ei, har nok lite med hvor "flinke" personalet er. Det er så mange andre faktorer som spiller inn...

Ønsker deg lykke til!

ORIGINAL: siwro

Nei, alle må ikke det. Det kommer an på hva barnløsheten skyldes. Dersom mannen ikke har sædceller i spermprøven som leveres vil man vurdere å hente ut direkte fra pungen (tesa). Vi måtte ikke det [:)]

ORIGINAL: babyT

ORIGINAL: siwro

Nei, alle må ikke det. Det kommer an på hva barnløsheten skyldes. Dersom mannen ikke har sædceller i spermprøven som leveres vil man vurdere å hente ut direkte fra pungen (tesa). Vi måtte ikke det [:)]

AAAh takk for svar.. ja da trenger vel ikke vi, mannens prøver er fine, det er min pco som er problemet her..

Back
Topp